donderdag 15 april 2021

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag vandaag. Zoals ik al eerder meldde, heb ik ook vandaag een pull card voor jullie. Jawel hoor, heb echt m'n best gedaan om het patroonpapier 'op te gebruiken'... en eerlijk ? Je ziet er niks van dat het opgebruikt is 😇.
Maar goed, deze keer iets kleurrijkere kerstkaarten. Wil jij ook graag weer meedoen met de wekelijkse uitdaging ? Dat kan, link je kaartje dan op het blog van '52 weeks to christmas' en dan brengt een DT lid je zeker en vast een bezoekje.

Papier : Action
Sentiment : My Favorite Things
Bomen : Creative Expressions
Diertjes : My Favorite Things
Merry Christmas : The Greeting Farm

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x








14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Dat is een leuk model kaart Martina prachtige kleurtjes en de grote Merry Christmas is gaaf, fijen dag.

Rosina zei

Prachtig is je kerstkaartje voor deze week Martina...heel mooi designpapier en die grote tekststans is ook een heel leuk detail...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met leuke dp papiertjes en details
groetjes ellen

Jantine zei

Heel leuke pull-kaart, Martina! En je kunt er inderdaad lekker veel dp op kwijt. Jammer inderdaad dat dat in je voorraad vaak nauwelijks terug te zien is.
Ik begin sinds de c-crisis wel ruimte in mijn boekenkasten te zien, trouwens, lees veel boeken "weg" die er al een hele tijd stonden. En ik koop toch ook elke maand minstens 1 boek, om de boekhandel te steunen. Maar in mijn hobbymaterialenkast vallen nog geen gaten...
Groetjes
Jantine

Annerieke zei

Leuke kaarten heb je gemaakt, mooi modelletje. Papier opmaken....dat neem ik me ook steeds voor, maar ik merk er ook niets van hahaha.
Groetjes, Annerieke

Epie zei

OOhhh....superleuk model keerstkaart Martina in fleurige kleurtjes
Fijne dag met groeten van Epie DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit model is heeleuk en je hebt er vrolijke,mooie kerstkaarten mee gemaakt Martina.
Lieve groetjes Miranda

Laurespage zei

Eenheden mooi model is deze kaart, en ja we denken er is weer wat papier weg, maar we hebben allemaal zoveel dat je het nauwelijks merkt. Maar hetidee doet ook veel.
Groetjes en fijn weekend.Laurette

Eri zei

Voordat je echt merkt dat er wat papier weg is, moet je nog heel wat van deze leuke kaarten maken. Geinige stempels heb je erbij gebruikt.
Groetjes, Eri

Colien zei

Leuke kaartjes, blijft een mooi modelletje!
grtz Colien

Wies zei

Twee mooie pull kaarten met leuke diertjes aan de binnenkant.
Groetjes, Wies

Diny zei

Wat een mooi model Martina....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Daphne zei

Wat een ontzettend leuk model.
Dat papier van de binnenkant heb ik ook, vind het druk, maar als ik zie wat jij ermee gedaan hebt...... leuk hoor

GerJanne zei

Ja, dat is gaaf! Heel leuk model en een heel grappige kaart!