zaterdag 10 april 2021

Nog Paasdoosjes ! Hoera !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je nog even wat Paasdoosjes op het menu. Elk doosje vulde ik met chocolade eitjes, altijd leuk om te verdelen. Deze keer ging ik aan de slag met een grote blok papier van Action, zalige kleurtjes zaten er in. Het mag ook eens een beetje 'niet traditioneel' zijn denk ik dan. Even geen geel en geen oranje of groen, maar lekker rozige en aubergine tintjes.
Er groeiden 50 doosjes uit mijn handen, ze zijn ondertussen verdeeld onder de blije ontvangers.

Konijnen : Alexandra Renke
Eitje : Overschot oortje van het doosje
Doosje : Alexandra Renke
Strik : Eigen voorraad
Bloemetje : Memory Box

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart (nou ja, verse, jullie weten sinds vorige week dat er al echt lang patiënten op hun beurt wachten hahahaha).
Geniet er van,
tot maandag,
groetjes, Martina
x





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige doosje met de leuke konijntjes fijn weekend.

Creatiels zei

Wat een werk maar hele leuke doosjes. De ontvangers zullen blij geweest zijn.
Groetjes en nog een fijn weekend
Els

Colinda zei

Wauw, wat heb je er veel gemaakt en allemaal super schattig!
Fijn weekend,
Colinda

Marijke zei

Wat een schattige doosjes en deze kleurtjes zijn erg mooi, ook voor Pasen! Leuk die paashaasjes erbij! Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Je hebt een boel werk verricht! mar wat leuk zijn deze doosjes. Met de haasjes erop en de strikken ziet het er professineel uit..