woensdag 21 juli 2021

Oeps sorry... nog kriebelbeestjes voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste projectje van dit maandthema 'kriebelbeestjes' of insecten voor DT 'In 't Woefke'.
Deze keer liet ik me lekker gaan met een stempelset van Darkroom Door. Toen ik ook nog deze geweldige bijen van Gummiapan bij Inge in de winkel zag hangen, groeide het idee. Een beetje inspiratie onderweg, resulteerde tot deze kaart. De bloemenstengels zijn in het echt niet zo lang, heb ze dan ook met de hand bijgetekend, dat lukt aardig, omdat ze niet erg 'clean' zijn. 
Het Nederlandstalig stempelsetje van Carlijn Design, paste ook helemaal in dit verhaal.
Wil je graag deze kaart bekijken, betasten, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Inge helpt je graag verder. Kijk je wel even de openingsuren na op hun blog, anders sta je misschien voor gesloten deuren....

Bloemen : Darkroom Door, gekleurd met aquarel potloden, Caran d'Ache
Bijtjes in 3 verschillende formaten : Gummiapan, gekleurd met aquarelpotloden
Sentiment : Carlijn Design








Voilà, op naar de volgende uitdaging voor augustus. Benieuwd, dan zal je even geduld moeten hebben vrees ik ! 😊
Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x

6 opmerkingen:

Els zei

Een pracht kaart met de bloemetjes en bijtjes.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi drieluikje met de bloempjes en de bijtjes
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een bloemenpracht op je kaart en die bijtje zo leuk.

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

VoormeKaartje zei

Wow! Dit kaartje is zo mooi geworden. Leuke kleuren heb je ook gebruikt.
Liefs, Christa

Kaartenkraam zei

Mooi stempelwerk en mooi ingekleurd. Leuk om er een drieluik van te maken!

groetjes van Ank