donderdag 30 september 2021

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Maak een kaart in tagvorm met ingekleurd afdrukje er op

Goeiemorgen iedereen,
zoals steeds, volgt er op de laatste woensdag van de maand, ook de laatste donderdag van de maand. Deze keer weer met een nieuwe uitdaging van het DT '52 weeks to christmas'. 
Opdracht : Maak een kaart in tagvorm en verwerk een ingekleurd afdrukje.
Deze opdracht moest bij mij eerst toch nog wat bezinken, omdat ik eigenlijk geen tags maak. Maar toen ik deze stapel zotte pinguins tegenkwam, wist ik meteen, dat ze deze week mochten schitteren op mijn blog. 

Afdrukje : Woodware, ingekleurd met copics

Wil jij graag meedoen met de challenge van deze maand ? Dat kan, vanaf morgen kan je je kaartje linken op het blog van '52 weeks to christmas'.
Vandaag kan je er terecht voor je wekelijkse kerstkaart (uiteraard mag dat dezelfde zijn als die van morgen !).
Als je je kaartje hebt opgegeven, brengt een DT lid je vast wel een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag terug op zaterdag, voor de nieuwe uitdaging van het DT 'In 't Woefke'.
Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

En dan nog even dit.... Gisteren wilde ik tot twee keer toe mijn rondje doen voor het kleurenkaartenteam, maar kreeg geregeld een foutmelding... Nog iemand last van gehad ?


In ieder geval, ik probeer vandaag nog even langs te komen bij de deelnemers, waar het me niet gelukt is, sorry ! Hopelijk vandaag beter.
Groetjes, 
Martina
x

16 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

dat is een hele leuke kerstlabel geworden met die schattige penguins.

Groetjes Femke

Annemarie en Merit zei

super schattig deze labelkaart.
Liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Een heel leuk label met de puinguïns!
Groetjes, Eri

!neke zei

Heel tof zo !!!
Groeten Ineke

Trudy zei

Schattig dit label met die pinguins!
Ik kreeg net ook ergens een foutmelding. Ik ben er opnieuw naar toe gegaan en toen ging het goed.
Groetjes Trudy

Marijke zei

Een leuk kaartje met die toren van pinquins! Grappig! Ik heb dat ook regelmatig zo'n foutmelding. Zeker op de telefoon, als je je geschiedenis regelmatig wist gaat het beter maar het komt toch nog voor hoor! Succes ermee! Groetjes marijke.

Jantine zei

Leuke label, Martina. Lief die stapel pinguïns :-)
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Prachtige tag heb je gemaalt Martina!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat had ik zondag, bij sommige mensen meerdere keren zelfs. Tof label met die toren van pinguïns Martina.
Lieve groetjes Miranda

Claudia's kaartjes zei

Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
Beautiful card, really awesome!!!
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/

Nancy Soetaert zei

heel leuke labelkaart! mooi ingekleurde pinguins, tof met die stipjesaccentjes!
Deze foutmelding zag ik nog niet, ik kan wel veel blogs niet bezoeken op mijn pc, norton vindt heel wat blogs blijkbaar onveilig... lukt dan wel op de gsm...
groetjes
Nancy

Diny zei

Wat een leuk label heb je gemaakt Martina....leuk afdrukje!
Groetjes Diny

Debby Kuster zei

Wat een schattige label met die pinguïns

GerJanne zei

Ha Martina,
kan het zijn, dat je dan ingelogd bent in Blogger op meerdere devices?? Ik heb het inderdaad ook wel eens gehad..
Je tag is super! Een bredere tag kun je ook heel goed als kaart versturen.

Margreet zei

Wat een gave tag met die gestapelde pinguins!
xxx Margreet

Epie zei

Hi Martina gave label met deze grappige beestjes
Fijne zondagmiddag....Epie DT52WTC.....