zondag 26 september 2021

Elke maandag een persoonlijke kaart : 328 : Vicky jarig ! TE VROEG GEPUBLICEERD !

Goeiemorgen iedereen,
Pffff, ik ben echt niet goed bezig precies !
Het is echt nog maar zondag, gelukkig...😳
Sorry 😔 ! De vroege vogels hebben het hele bericht al gezien, bedankt voor jullie lieve commentaren alvast. Het bericht verwijderen doe ik dus niet, wegens de fijne reacties, want dan gaan die ook weg. Heb wel een deel van de foto's bewaard voor morgen dan....
Kom morgen voor de rest van de foto's als je wil ... 😏

Bloemen : Alt & New
Hoera : Craft Emotions
Ik ben jarig : Joy
Filmstrip : Stampin Up
Jarig : Scrapbook Atelier

Het is dus geen maandag ! Dat is morgen, tot morgen,
grtjs, Martina


8 opmerkingen:

Nynke zei

Daar liet je me toch even schrikken, met deze titel op zondagochtend. Was even bang dat ik me ernstig in de dagen had vergist.
Je kaart is mooi geworden. Erg leuk, die fotostrip!
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Die gedachte had ik ook Nynke. Het is een prachtige kaart zo leuk met de fotostrips, prachtige bloemstempel, je hebt er heel wat gemaakt Martina. Fijne zondag.

Daphne zei

Haha, we hebben op het blog kunnen lezen dat de tijd Martine inhaalt, ik denk dat dat met deze kaart ook zo is....... gezien de titel èn omdat er verder geen tekst in het bericht staat.
We zullen het maandag vast lezen🤭

marja kenter zei

Het is "alvast" een mooie kaart. Ben benieuwd naar de andere foto's, morgen.
Fijne dag en groetjes.

Sarah zei

Ziet er al mooi uit. Geniet extra hard van deze zondag, die je nog kado krijgt alvorens het echt maandag is. 😉

VoormeKaartje zei

Ziet er al erg leuk uit. Ben benieuwd naar de rest van de foto’s!

Debby Kuster zei

De dagen gaan vlug, maar we hebben nog een klein deel van de zondag over. Je creatie is erg mooi geworden, tot morgen dan maar zodat we de rest ook kunnen zien

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Martina!
Groetjes Diny