maandag 1 november 2021

Elke maandag een persoonlijke kaart : 333 : Enea

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden, vierde Enea haar verjaardag. Ze speelt gitaar, daarom is deze kaart meer dan gepast voor haar denk ik...
Het modelletje maakte ik al een hele tijd geleden, de draadjes (snaren) spannen is hier de grootste uitdaging, maar kijk, ik denk dat de boodschap wel duidelijk is.

Letters : Memory Box
Sentiment : Joy

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk / vakantie)week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor de verse oproep van het kleurenkaartenteam,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart met deze grote gitaar en altijd fijn om een persoonlijke kaart te krijgen, fijne dag.

Je@net zei

Wat een mooie en persoonlijke kaart heb je ervan gemaakt, Martina!

Caroline Cards zei

Super leuke kaart!
groetjes, Caroline

Francisca zei

Wat een toffe kaart !
Groetjes,
Francisca

VoormeKaartje zei

WOW! Deze kaart is echt super mooi. Laat niet gauw wat aan mijn man zien maar jouw kaart moest ik even laten zien. Hij vond hem ook geweldig. Nu wel spijt dat ik het heb laten zien want verwacht nu ook zoiets van mij.

Monique zei

Knap gedaan!