maandag 27 december 2021

Elke maandag een persoonlijke kaart : 341 : Merit en Pascal

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden, kreeg ik het bericht dat Merit en Pascal (van het DT '52 weeks to christmas') in het huwelijksbootje stapten. Daar hoort natuurlijk weer een gepast kaartje bij. Ik gebruikte weer het modelletje van Srushti Patil, mijn pop-up techniek. Helemaal gelukt, denk ik dan.

Papier : Forever Friends
Ja : Rayher
Hartjes : Memory Box 

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie erg graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. 
Wil je graag nog meedoen ? Dat kan, geef je dan snel op, bij het oproepbericht, voor Mister Linky vanavond afsluit.
We zien elkaar woensdag !
Groetjes, Martina
x




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart, leuk al die pop up kaartjes! Fijne dag.

Rhodé zei

Prachtige kaart! Het pop-up effect is leuk, maar ook de grote 'ja'!

Daphne zei

Echt een huwelijks kaart.
Zo mooi

Annemarie en Merit zei

Ja deze leuke kaart met vrolijke pop up verrassing erin staat bij Merit...
Heel leuk model.
Liefs Annemarie en Merit

Unknown zei

Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.

online gambling