zaterdag 4 december 2021

Toasty greetings voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
weekend, dus tijd voor een nieuw kaartje. Deze keer mijn eerste bijdrage voor DT 'In 't Woefke' van december. Volop in de kersttijd, dus uiteraard een kerstcreatie. Deze keer ging ik aan de slag met het leuke set van My Favorite Things, gecombineerd met het dessignpapier van Renke. Geen makkelijke keuze, maar kijk, ik gebruikte het als achtergrond, het werd een kaartje in bijzondere kleurtjes.
De achtergrond bewerkte ik nog met Cosmic Shimmer om meer structuur aan te brengen. Het voordeel van dit goedje is, dat het heel snel droogt en het een leuk effect geeft.
Met de overschot van het papier, maakte ik ook nog een leuk, bijpassend doosje. Dat patroon vind je HIER. 

Dessignpapier : Renke, bewerkt met Cosmic Shimmer
Sneeuw : Lawn Fawn
Afdrukjes : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : My Favorite Things
Snijmal ster op doosjes : Nellie Snellen

Wil je graag dit setje life bekijken ? Dat kan, in de winkel van Inge, in Deurne. Dan kan je meteen ook je spulletjes aanschaffen.
Ik wens jullie allemaal nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat gaaf zo leuk gemaakt, mooi papier schattige pinguïns en een prachtig doosjes, fijn wekend Martina.

Je@net zei

Wat een leuke winterse creaties heb je gemaakt, Martina!

Irene zei

Mooi deze kleuren en wat een schattige stempels op je kaart en enige doosje!
XxIrene

VoormeKaartje zei

Wat super mooi gemaakt. Een heel fijn weekend!

Lieve zei

Mooie kaart en doosje in mooie kleuren !
Dank je voor de link naar het patroon.