maandag 31 januari 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 346 : Bram

Goeiemorgen iedereen,
in het kader van 'persoonlijke' kaartjes, heb ik voor jullie vandaag een verse kaart voor Bram. Bram houdt van voetbal en werkt bij de groendienst. Voetbal lukte nog makkelijk met al mijn spulletjes, groendienst daarentegen was een grote uitdaging !
Daarom, ging ik op zoek naar een gepaste afbeelding op internet. Dat werd deze 'handy' man, die alle spullen in 1 keer wil meenemen. Niet echt verstandig lijkt het me, maar goed...

Afdukje : Internet
Sentiment : Carlijn Design
Voetbal : Leanne Creative
Pop - up ball : Karen Burniston
Letters : Alt & New
Embossing mal : Crafts-Too

Ik wens iedereen langs deze weg een heel erg fijne (werk)week. Hopelijk met minder zieken / afwezigen dan de voorbije weken.
Woensdag heb ik voor jullie een verse kleurenkaartenoproep. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldige kaart super leuke buitenkant en een leuke pop up verrassing binnen in! Fijne dag.

Elly zei

Wat een superleuke kaart! Daar zal hij blij mee zijn.
Groetjes Elly

Daphne zei

Haha, dat is leuk bedacht.
Wat een vrolijke kaart is dit geworden en zo leuk dat je beide persoonlijke dingen verwerkt hebt op zijn kaart.

Trijntje zei

Wat een mooie kaart voor Bram. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempel
groetjes ellen

Diny zei

Prachtige kaart heb je voor Bram gemaakt Martina!
Groetjes Diny

!neke zei

Wat een topper !!!!
Groeten Ineke

Annemarie en Merit zei

Wat een onwijs leuk en toepasselijk kaartje heb je weten te maken, knap!

Liefs, Merit en Annemarie

Femminde zei

Wat een mooie persoonlijke kaart voor Bram!! Tof ook met dat pop up gedeelte erbij.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

superleuke persoonlijke kaart!
Nancy

VoormeKaartje zei

Wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt.
Zo persoonlijk ook weer geworden.