zaterdag 1 januari 2022

Wintergroetjes voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
eerst en vooral wil ik iedereen een heel fijn, tof, gezellig, creatief en gezond 2022 wensen ! 
Vandaag val ik met de deur in huis, met mijn allereerste projectje van het jaar voor DT 'In 't Woefke'. De feestdagen voorbij, maar wintergroetjes en Nieuwjaarsgroetjes, kunnen zeker en vast nog wel.
Deze keer gebruikte ik mijn snijmallen met sneeuwkristallen, niet in de traditionele kleurtjes, maar wel in het zachte roze, gecombineerd met wat zilver en een beetje glitter.
De achtergrond maakte ik met Distress Ink, die ik met heel veel water en een penseel aanbracht voor de achtergrond...
Deze kon je ondertussen al enkele dagen bij Inge 'In 't Woefke' bewonderen.

Achtergrond : Distress Inkt
Sneeuwsterren : Sizzix (maar Inge heeft een ruim aanbod waaruit je je keuze kan maken indien deze zouden uitverkocht zijn...)
Sentiment : Marianne Design




Nog zin gekregen in knutsel ? Goed zo ! Als je een bezoekje aan de winkel plant, kijk dan even goed de openingsuren na, zodat je niet voor gesloten deuren staat.
Ik wens jullie alvast een heel erg fijn, rustig weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x

4 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke aftrap van het nieuwe jaar! Mooi gedaan. De temperatuur buiten is nu niet echt winters, maar dat komt hopelijk nog. Fijn 2022!

Je@net zei

Erg mooi winters kaartje, Martina!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie binnenkomer voor het nieuwe jaar Martina. De beste wensen voor 2022, dat het maar een gezond en creatief jaar mag worden.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Allereerst de beste wensen voor 2022 Martina.
Wat een schitterende kaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny