zaterdag 28 mei 2022

Lente swing card

Goeiemorgen iedereen,
als ik vakantie heb, dan is het altijd een groot dilemma 'wat gaat / kan er mee in de koffer om te knutselen ?' Vaak blijft er niet veel ruimte over en heb ik ontdekt dat ik vaak, net dat éne toch niet bij heb... Waardoor de kaart meestal ook niet afgewerkt raakt. Daarom, heb ik geleerd om minimalistisch te zijn. Dessingpapier, wit papier, een mesje, lat, potlood en je raakt al een heel eind.
Deze maakte ik tijdens de zomervakantie en werkte ik in de loop van de weken thuis verder af.
Het werd een fris lentekaartje, heeft ondertussen al een andere eigenaar gevonden.

Papier : Marianne Design
Sentiment : Stampin Up
Bloemen : Memory Box

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijn weekend toe en zie jullie graag maandag voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan!
Groetjes, Martina
x




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk gemaakt de kleurtjes zijn top! Fijn weekend.

GerJanne zei

Klopt helemaal, echt herkenbaar. Ik plak dan een geeltje erin met wat er thuis nog bij moet om de kaart af te maken.
Hij is leuk, tof model en mooi met die stempel zo!

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Lijkt me zo lastig om te beslissen wat je mee moet nemen.

Daphne zei

Zo herkenbaar.
Wij hebben een seizoen plek waar we vaak naartoe gaan, maar ja, wat neem ik mee??
Altijd een dillema voor ons knutselaars hè?!
Super leuke kaart, met zo'n "swing" gedeelte erin verwerkt maak je in een handomdraai iets verrassends en heb je niet veel nodig.
Mooi dp trouwens, wat je gebruikt hebt.

Femminde zei

Wat een leuke kaart!! En ja het is altijd puzzelen wat je mee zal nemen op vakantie. We gaan dit jaar ook langer dan anders dus ik ga nog wat verzinnen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Vrolijk kaartje in leuke kleuren