maandag 30 mei 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 363 : Stella

Goeiemorgen iedereen,
zoals elk jaar, vierden we ook dit schooljaar 'de dag van de directeur'. Daar hoort uiteraard altijd een kaartje bij. Ook deze keer, mocht ik de eer hebben om onze directie op deze manier in de bloemetjes te zetten.
Met het leuke papier van de Action, is dat niet zo moeilijk. 
Ik maakte er weer 1 van mijn favoriete Pop Up modelletjes mee. Alle namen binnen op de flap aangebracht. Wij blij, de ontvanger blij. helemaal geslaagd dus !

Papier : Action
Grote letters : Alexandra Renke
Kleine letters : Jade Blossom
Pop - up techniek : Double pop up card

Ik wens jullie langs deze weg alvast een fijne start van de (werk)week en zie jullie heel erg graag woensdag terug voor een verse oproep voor het kleurenkaartenteam. Kom je dan weer even piepen ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke kaart ook dit papier is prachtig en dan die mooie letters erbij, weer een top pop-up kaartje, fijne dag.

Nancy zei

Hey Martina,

Die zal wel graag ontvangen zijn...
Mooi, beide lettertypen bij elkaar, leuk papier, tof model...
Meer moet een kaart niet hebben!

Liefs,
Nancy

Daphne zei

Genoeg ruimte voor al jullie namen.
Leuk detail, dat de letters voorop, van het woord Directeur niet allemaal gelijk zijn.
En weer mooi dp gebruikt.
Ik kom woensdag even kijken, ben heel nieuwsgierig.

Marja Sch zei

Wat een mooi kaart heb je gemaakt. De binnenkant is ook heel mooi. Groetjes Marja

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuke kaart is het! Dat zal Stella vast en zeker ook vinden.