maandag 12 september 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 378 : Sandrine en co.

Goeiemorgen iedereen,
een verse week, verse persoonlijke kaartjes. Deze gezellige cocktail doosjes gingen richting BFF's van mijn dochters en mij. Tja, eigenlijk gepast voor elke leeftijd denk ik dan. Ik gebruikte het vrolijke papiertje van de Action. Het cocktail set van Stampin Up was wel een aardig klusje. Stempelen in twee laagjes en dan knipwerk. Niet iets waar ik echt goed in ben.
In ieder geval, ze werden goed onthaald, op naar de volgende uitdaging !

Papier : Action
Cocktails : Stampin Up
Letters : Lawn Fawn

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie woensdag graag terug voor een kaartje voor DT 'In 't Woefke'. 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







8 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Ze zijn super leuk!
Groetjes, Caroline

Je@net zei

Wauw...dat ziet er super leuk en feestelijk uit!

Anita van Deur zei

Geweldig!! Wat een toffe creaties, fijne week.

Daphne zei

Zo, een hele serie.
De zijn leuk zeg.
Leuk dp, daar wordt het extra vrolijk van.

GerJanne zei

Wat zijn ze leuk! Enig model en dan al die cocktails!

Nancy zei

Hey Martina,

Ik weet welke kaart voor jouw vriendinnetje is!
Deze dames mogen blij zijn met het ontvangen van deze kunstwerkjes...
Grappig wel, deze week staat dit model ook op mijn blog...

Liefs,
Nancy

LisannesKaartenhobby zei

Hele leuke cocktailkaartjes op een mooi modelletje! Daar zullen de ontvangers heel blij van worden, erg mooi gemaakt

Hobbygroet,
Lisanne

Francisca zei

Die doosjes zijn echt geweldig !!!
Fran