woensdag 14 september 2022

Pret in een koffertje voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijgen jullie een tweede projectje voor DT 'In 't Woefke', waar we nog steeds met stencils aan de slag gaan. Deze keer gebruikte ik het koffertje van Dutch Doobadoo. Deze heb ik al een tijdje in voorraad en kan me niet herinneren dat ik er ooit iets mee gedaan heb tot hiertoe. Een uitgelezen kans dus, om er een keertje over na te denken om dit doosje eens op een andere manier te verwerken dan dat ik tot nu toe online gevonden heb. Ik maakte er een soort doosjeskaart van, waarbij ik een soort 'raampje' heb uitgesneden aan de voorkant om zo te kunnen binnen kijken.
Een schudgedeelte om het raampje wat interessanter te maken en wat 'bellen' er net voor.
De muizen hebben het duidelijk naar hun zin in dit bellenparadijs.

Doosje : Dutch Doobadoo
Grote bellen : Lawn Fawn
Muisjes : Lawn Fawn, gekleurd met aquarel potloden
Schudmateriaal : Eigen voorraad, maar Inge heeft het in alle mogelijke kleurtjes in de winkel

Wil je dit doosje en andere projectjes bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Kan je meteen alle materialen aanschaffen als je er dan toch bent.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuk doosje is het zo geworden!

GerJanne zei

Heel gaaf zo'n soort 'kijkdoosje'....