woensdag 13 september 2023

Congratulations voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn tweede projectje voor september voor 'In 't Woefke'. Deze keer ging ik aan de slag met laagjes stencils, die verwerkte ik met Distress Inkt, nadien het hele plaatje uitsnijden met de gepaste snijmal. Een techniek die ik eigenlijk nog nooit gedaan heb. Maar kijk, vind het wel geslaagd op deze manier. Nu  nog de gepaste achtergrond en een sentiment er bij, maakt dit onderstaande kaartje. 

Achtergrond : Embossingmal van Craft Concepts
Stencils : Pink Fresh, ingekleurd met Distress Inkt
Sentiment : Penny Black

Wil je graag dit kaartje en meer in levende lijve bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel, 'In 't Woefke' in Deurne. Inge kan je dan ook de nodige tips en raad geven.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag donderdag terug voor een verse kerstkaart.
Groetjes, Martina
x




4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje door het embossing komen de bloemen heel mooi uit
groetjes ellen

Daphne zei

Heel leuk effect, die spotlight achtergrond.
De goud kleurige tekst maakt het helemaal af.

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes

Eri zei

prachtige kaart. De achtergrond geeft een heel gaaf effect.
Groetjes, Eri