zaterdag 30 september 2023

Pop up egelkaart

Goeiemorgen iedereen,
na een drukke week, komt een volgeladen weekend... Nog even uitbollen met feesten en dan hoop ik dat stilletjesaan de 'rust' en ritme terug komen. 
In ieder geval, vandaag heb ik voor jullie weer een leuke trapjeskaart, die ik via Brigitte Gayant heb leren maken. De eerste versie bezorgde me heel wat maat-en paswerk, de tweede ging al iets vlotter. Toch ben ik nog niet helemaal tevreden van de hoogte, waarop de pop-uit deeltjes bovenkomen. Dat is dan nog een werkje voor later misschien als ik mijn derde versie ga maken. Voorlopig zit het knutselpeil onder het vriespunt, hopelijk vind ik snel wat inspiratie om weer wat verder te kunnen.

Papier : Crafts-Too
Egeltjes en co. : Penny Black, gekleurd met potloden
Sentiment : Marianne Design
Model kaartje : Brigitte Gayant

Ik wens jullie alvast een heel erg fijn weekend, ik zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x









3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie trapjeskaart met het leuke dp en de schattige egeltjes
groetjes ellen

!neke zei

Super leuk !!!
Groeten Ineke

Eri zei

Ziet er prachtig uit, en een hoop pas en meetwerk. Fijn weekend.
Groetjes, Eri