zaterdag 15 juni 2024

Bijna vakantie !

Goeiemorgen iedereen,
jawel hoor, nog 2 weken en dan is het weer zover. Met de zomervakantie in het vooruitzicht, maak ik alvast wat zonnigere kaartjes (lees = ik verwerk afdrukjes uit mijn voorraaddoos). Terwijl het op sommige momenten echt wel lijkt op oktober, stuur ik jullie deze zonnige kaart.
Het modelletje vond ik bij Mutsen Cluppie, die dames hebben vaak toffe modelletjes met een supersterke beschrijving. 
Ook op dit modelletje krijg je heel wat dessignpapier op verwerkt, dat is dus meegenomen, denk ik dan... 

Papier : Me & my big ideas (een heel oud blokje dat ik kocht in Pipoos, 2009...)
Afdrukjes : Uniquely Creative, gekleurd met copics

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een persoonlijke kaart,
tot dan!
Groetjes, Martina
x




11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ontzettend leuk gemaakt, krijg echt een vakantie gevoel bij deze kaart! Fijn weekend.

Ellen zei

Prachtig gemaakt Martina!
Groetjes Ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige Zomersekaart Martina.
Super leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de tropische sferen
groetjes ellen

Sigrid1972 zei

Leuke en vrolijk zomerse kaart Martina!!!
Groetjes, Sigrid

Marijke zei

Ja heerlijk zo'n zomers kaartje! Dat dacht ik ook! haha! Toch nog een beetje zon! Je kaartje is weer top! Mooi gemaakt en mooi papier ook al is het dan oud! Goed bezig! Groetjes Marijke

Trijntje zei

Wat een mooie zomerse kaart met de leuke flamingo.Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een heerlijke zomerse kaart Martina....nu moet het weer nog meewerken!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Oh wat gaaf! Heel mooi model, zo apart! Ja, jullie kunnen aftellen! Lekker hoor! Ik moet nog wachten tot 3 augustus en ben al weer aan het werk als jij nog steeds vakantie hebt😄

Femminde zei

Oh wat heerlijk!! Als het buiten dan geen zomer is dan maar op een kaartje. Mooi gemaakt!!
En bijna vakantie. Heerlijk vooruitzicht.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Martina,
Tof model, leuk papier, mooie afbeeldingen!
Topkaart dus!
Liefs,
Nancy