woensdag 5 juni 2024

Oproep kleurenkaartenteam 6de schakel : Koper en oud roze

Goeiemorgen iedereen,
nieuwe maand, dus nieuwe oproep van het kleurenkaartenteam. Deze keer mocht Femminde de kleurencombo bepalen. Het duurde niet lang voor ze me een bericht terug stuurde. Ze wil graag KOPER met OUD ROZE zien deze maand.
Hieronder alvast een inspiratiefoto. Een mooie combo die ik al een keertje gebruikte in kerstkaartjes. Ik kijk nog even wat de mogelijkheden zijn.


Wil jij graag meedoen ? Dat kan, geef je hieronder op bij Mister Linky met de startpagina van je blog, dan kom je in de lijst. 
Je hebt tijd tot 24 juni. We publiceren op woensdag, 26 juni. Denk even goed na of je je aan de afspraken kan houden voordat je jezelf opgeeft.

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen voor een verse kerstkaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie combinatie, ik doe weer mee.

chantal zei

Mooie combinatie. Ik hoop op veel deelnemers die tevens ook een reactie achterlaten zoals ik doe. Laatste keren jammer maar weinig mensen die de moeite nemen om te reageren
Liefs Chantal

Nancy zei

Hey Martina,
Wordt gene gemakkelijke maar wel mooi...
Zal eens beginnen nadenken...
Liefs,
Nancy

Ellen zei

Ik heb me opgegeven om eens mee te doen…leuk!
Groetjes Ellen