zaterdag 13 juli 2024

Grote bloem voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een kaartje voor DT 'In 't Woefke'. Deze stempel trok mijn aandacht met deze mooie bloem, wilde hem deze maand dus verwerken op 1 of andere manier. Niet altijd even makkelijk, maar kijk. Met behulp van wat stencils en Distress Inkt, krijgt het toch wel een leuk geheel denk ik dan.
Ik heb bijna alle delen van het stempelset gebruikt om deze kaart te maken. 

Afdrukjes : AALL & Create, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Heffy Doodle
Stencil ruitjes : Magenta
Stencil cirkels : Andy Skinner

Indien niet meer alle materiaal aanwezig bij Inge, geeft ze je graag een alternatief, geen probleem. Bekijken van de kaartjes kan zeker, breng een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Opgelet ! Kijk goed de openingsuren na, zodat je niet voor gesloten deuren staat !
Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart.
Tot dan,
Groetjes, Martina
x



8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig gedaan en mooie details zie ik op de kaart. Fijn weekend.

Margreet zei

Wat een gave kaart, Martina!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een ooi kaartje met de mooie stempels
groetjes ellen

Femminde zei

Heel ander kaartje dan anders maar super mooi geworden dit!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Prachtige kaart Martina en mooi van kleur ook! Heb je de bloem met masking tape bewerkt om de mooie cirkel erachter te stempelen…zo gaaf?!
Groetjes Ellen

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie stempel en stencils ervoor gebruikt.

Groetjes, Astrid.

chantal zei

Prachtige kaart

GerJanne zei

Dat heb je super gedaan, met al die stempels. Het is echt 1 geheel geworden.