woensdag 3 juli 2024

Oproep kleurenkaartenteam : 6de schakel : Oudroze met legergroen

Goeiemorgen iedereen,
vandaag de eerste woensdag van juli, van de zomervakantie. Nee hoor, ben jullie deze keer niet vergeten. Nelleke mocht nog een keertje de keuze bepalen. Niet lang na mijn mailtje, wist ze met te vertellen dat ze graag Oud Roze met LEGERGROEN wil zien. 
Ze stuurde me onderstaande foto door als inspiratie.Ik hoop dat jullie weer massaal meedoen. 
Ik zal zelf al een keertje nadenken over wat ik ga maken met deze combinatie...


Wil jij ook (weer) graag meedoen deze maand ? Dat kan, meld je dan hierboven aan bij Mister Linky, dan kom je mee in de lijst.
Kijk je even of je tijd hebt om je kaart te publiceren op de laatste woensdag, 31 juli. Je kan je opgeven tot de laatste maandag van de maand, 29 juli.



Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een kerstkaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x


2 opmerkingen:

chantal zei

En mooie combi die ik denk nog nooit gehad hebben.
Ik doe mee
Liefs Chantal

Nancy zei

Hey Martina,
Ik doe ook weer mee maar kan pas straks thuis mr Linky invullen. Dat lukt hier niet wegens alle beveiligingen...
Met deze combo kunnen we wel wat denk ik... Dankjewel Nelleke!
Liefs,
Nancy