woensdag 7 augustus 2024

Oproep kleurenkaartenteam : Petrol blauw met legergroen

Goeiemorgen iedereen,
Emily was de eerste die reageerde op de verse oproep van het kleurenkaartenteam. Ze is vrij nieuw en het was de eerste keer dat ze zich opgaf en deze keer als eerste. Ze wist vrij snel welke kleurencombo ze wilde. Bij het legergroen van vorige maand, koos ze petrol blauw. Ik zocht voor haar de nodige inspiratieplaatjes bij elkaar. Vooral het eerste links boven, vond ze helemaal passen. Zo worden jullie op de goede weg geholpen.


Wil je graag meedoen deze maand ? Dat kan ! Geef je dan hieronder op bij Mister Linky met je startpagina van je blog. Dan kom je in de lijst. Graag herinner ik je wel aan de afspraken waar je je wel aan moet houden als je jezelf opgeeft. 
Je kan je deze keer opgeven tot maandagavond, 26 augustus. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, 28 augustus. 


 Ik wens je langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot morgen,
groetjes, Martina
x


3 opmerkingen:

chantal zei

Ik doe graag weer mee
Liefs Chantal

Anita van Deur zei

Toffe kleurcombinatie, ik doe mee.

Nancy zei

Hey Martina,
Ik doe ook mee maar kan op mijn werkpc niet linken. Probeer het niet te vergeten vanavond!
Liefs,
Nancy