zaterdag 16 mei 2026

Ik smeer 'm

Goeiemorgen iedereen,
na twee regenachtige dagen, hoop ik dat het voor het weekend net iets droger en zonniger blijft.... Gelukkig hebben we gisteren de tijd gezellig kunnen doorbrengen met de hobbydinnen. Er werd veel gebabbeld, gelachen, lekker gegeten en ja hoor... toch hier en daar een kaartje begonnen en afdrukje gekleurd. Dat kunnen ze ons weer niet afpakken.
Vandaag heb ik voor jullie een reeks doosjes die aangevraagd werden voor een collega die met pensioen is gegaan. Mijn dochter zorgde voor de mini Nutella's, de lepeltjes waren nog op voorraad. De tekst drukte ik zelf af met de computer. 

Lepeltjes : AVA
Tekst : Zelf op de computer, lettertype : Sunday Best
Papier : Action

Ik wens jullie  nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart.
Kom je dan weer even kijken ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een gezellige pakketjes voor je collega's leuk die houten lepels erbij
groetjes Ellen

Daphne zei

Dit zijn hele leuke weggevertjes!
Mooi gemaakt en helemaal leuk dat je er een lepeltje bij hebt gedaan, nu is het kompleet af.

Anita van Deur zei

Jij weet er iedere keer wel iets leuks te verzinnen , wat een leuk doosje. Fijne weekend.

Diny zei

Heel mooi Martina....wat een leuk idee!
Groetjes Diny

Ellen zei

Dit ziet er weer toppie uit!

Crealientje zei

Zo flink bezig geweest!
Heel erg leuk gemaakt.
Die Nutella potjes zijn gaaf.
Groetjes Crealientje.

GerJanne zei

Zo'n kletseldag met hobbydinnen is altijd zo leuk! En beter als het minder mooi weer is....
Je attenties zijn heel leuk! Vooral dat lepeltje vind ik helemaal top

Elly zei

Dit zijn echt hele mooie presentjes, super gemaakt

Grietje Jansen zei

Wat een leuk origineel kadootje.
Grietje

Colinda zei

Dat ziet er gezellig uit!! Super lief om dit voor je collega te maken!