Goeiemorgen iedereen,
na twee regenachtige dagen, hoop ik dat het voor het weekend net iets droger en zonniger blijft.... Gelukkig hebben we gisteren de tijd gezellig kunnen doorbrengen met de hobbydinnen. Er werd veel gebabbeld, gelachen, lekker gegeten en ja hoor... toch hier en daar een kaartje begonnen en afdrukje gekleurd. Dat kunnen ze ons weer niet afpakken.
Vandaag heb ik voor jullie een reeks doosjes die aangevraagd werden voor een collega die met pensioen is gegaan. Mijn dochter zorgde voor de mini Nutella's, de lepeltjes waren nog op voorraad. De tekst drukte ik zelf af met de computer.
Lepeltjes : AVA
Tekst : Zelf op de computer, lettertype : Sunday Best
Papier : Action
Ik wens jullie nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart.
Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x
10 opmerkingen:
wat een gezellige pakketjes voor je collega's leuk die houten lepels erbij
groetjes Ellen
Dit zijn hele leuke weggevertjes!
Mooi gemaakt en helemaal leuk dat je er een lepeltje bij hebt gedaan, nu is het kompleet af.
Jij weet er iedere keer wel iets leuks te verzinnen , wat een leuk doosje. Fijne weekend.
Heel mooi Martina....wat een leuk idee!
Groetjes Diny
Dit ziet er weer toppie uit!
Zo flink bezig geweest!
Heel erg leuk gemaakt.
Die Nutella potjes zijn gaaf.
Groetjes Crealientje.
Zo'n kletseldag met hobbydinnen is altijd zo leuk! En beter als het minder mooi weer is....
Je attenties zijn heel leuk! Vooral dat lepeltje vind ik helemaal top
Dit zijn echt hele mooie presentjes, super gemaakt
Wat een leuk origineel kadootje.
Grietje
Dat ziet er gezellig uit!! Super lief om dit voor je collega te maken!
Een reactie posten