zaterdag 2 april 2016

Bath Cat (Whimsy Stamps)

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging, voor ons, als DT van ‘In ’t Woefke’. We kregen de opdracht om aan de slag te gaan met Whimsy Stamps. Ik kende het merk van vroeger, maar nu hebben ze een enorm leuk en ruim aanbod ! Uitdaging aanvaard ! Toen zag ik deze kat in bad, geweldig vond ik hem. Helemaal verkocht ben ik. Het was dus niet zo moeilijk om er iets leuks mee te maken. Vooral omdat het plaatje echt voor zich spreekt vind ik. 

Afdrukje : Whimsy Stamps, ingekleurd met Distress Inkt, afgewerkt met glossy accents en Wink of Stella
Achtergrond : Distress Inkt met water besprayd
Cirkels : Snijmal van Memory Box, afgewerkt met spickels
Sentiment : Marianne Design
Tekst binnenkant : Penny Black

Alle spulletjes en veeeeeeel meer vind je bij Inge in Wommelgem, ‘In ’t Woefke’. Een bezoek is dus aangeraden. Daar kan je ook al de twee andere kaartjes van deze maand bekijken en betasten.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en wens je nog een fijne dag.
Groetjes, Martina
x



12 opmerkingen:

Margreet zei

Deze sneek peak (of is het sneak peek??) vraagt er om om in het geheel te gaan bekijken, dus op naar in 't Woefke blog.
xxx Margreet

Ellen zei

Heb bij 't Woefke gekeken naar je hele kaart. Leuk is ie! Die kat is gaaf.

Irene zei

Ik zie maar een heel klein stukje maar dat is al wel heel leuk dus ook ik ga naar 't Woefke voor het hele plaatje!!

xx Irene

Claudia's kaartjes zei

Hoi

Leuke sneakpeak, ben benieuwd naar het kaartje.

grtjs
Claudia

GerJanne zei

Heel leuk kaartje. Net in zijn geheel bekeken bij 't Woefke. Mooi gedaan!
GerJanne

Colien zei

Haha, dat koppie....! Heel leuke stempel inderdaad en mooi kaartje heb je ermee gemaakt!
grtz.Colien

Ilse zei

Toffe kaart!
Groetjes ,
Ilse

Grietje Jansen zei

Hihi, die kat kijkt niet echt blij, maar de kaart ziet er wel erg leuk uit!!

Grietje

Angelique zei

Wat een leuke kaart heb je met de boos kijkende kat gemaakt, heel mooi ingekleurd en leuk die blauwe cirkels erachter. Voor het KKT heb je echt een schitterende kaart gemaakt, zo mooi die kleuren in het midden en de randen ernaast.
lieve groetjes Angelique

Els zei

leuke kaart met de cirkels en het grappige kat afdrukje afdrukje. en de achtergrond vind ik schitterend mooi.
Groetjes, Els

Annette Elias-de Kijkkast zei

Prachtig! Het ziet er veelbelovend uit!

Enny zei

Oh, dat ziet er al heel leuk uit, ik ga meteen bij Woefke kijken ! Groetjes, Enny