zaterdag 2 februari 2019

Chocolade voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
deze maand heeft Inge ons uitgedaagd om projectjes te maken in het thema 'chocolade'. Niet zo makkelijk weer... Even tussen mijn spulletjes gekeken en eigenlijk moet ik vaststellen dat ik niet zo veel stempels / snijmallen heb die met chocolade te maken hebben.... Eh... richting 'In 't Woefke' dan zekers ? =)
Maar goed, vandaag een eerste setje kaartjes dat ook perfect zou kunnen dienen voor Valentijn binnenkort. Hou je niet zo van het romantische rood ? Dan kan je zeker aan de slag met de blauwe versie, een schudkaart, waar ik wat chocladekorreltjes in verwerkte.

Alle materialen zijn van My Favorite Things

Wil je de kaartjes in het echt bekijken? Ga dan een kijkje nemen bij Inge 'In 't Woefke'. Kan je ook meteen wat materiaal meenemen om zelf aan de slag te gaan.
Ik wens iedereen alvast een fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x








9 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

chocolade en Valentijn, voor velen de perfecte match...
Toffe kaartjes, en wat leuk om een schudkaart te maken met 'muizestrontjes'!
Fijn weekend
Nancy

Je@net zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden, Martina!

femke zei

Heey Martina,

dat zijn 2 superlekkere gave kaarten geworden!!!

groetjes Femke

Enny zei

Wauw, prachtige kaarten, die met de chocolade korrels is super ! Groetjes, Enny

Crealientje zei

Leuke kaart!
Chocolade heerlijk.
Leuk om ze als shaker te gebruiken.
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

GerJanne zei

Heel leuk!! Hier thuis zouden ze zeggen: wat jammer van de chocolade. Maar ik vind het super origineel.

Alina zei

mooi, Martina!

Nota Bene zei

Mooi én smakelijk tegelijk!
Groetjes, Nele

Colien zei

Wat een heerlijke combinatie bij beide kaartjes!
grtz Colien