zaterdag 9 februari 2019

Onderwaterwereld

Goeiemorgen iedereen,
WOW ! Mag ik eerst en vooral de twee nieuwe volgers verwelkomen vandaag ? Welkom aan Colinda Vogelaar en Elle-Jean Manders ! Hopelijk vinden jullie hier een beetje inspiratie en kunnen we elkaar geregeld bezoeken ! Ben jij mijn 500ste volger ? Dat zou fijn zijn ! Ik weet alleen niet wat er allemaal met de Google+ accounts gaat gebeuren (zie onderaan wat ik hierover vond)...
Volgende fase van de renovatiewerken is afgerond, enkel nog napoetsen en later schilderen. De binnendeuren zijn geplaatst, de badkamer kan nu ook dicht, als dat geen luxe is ? =) Hoe blij kan je zijn met een deur ? Hahahahaha !
In ieder geval, op naar de volgende fase, wordt dus vervolgd.
Maar vandaag heb ik voor jullie een 'gewoon' kaartje. Jawel, dat maak ik ook nog steeds, tussen de bedrijven door... Een vis kaart met een gelli plate achtergrond.

Achtergrond : Gelli Plate
Vissen : Stampers Anonymous
Sentiment : My Favorite Things
Hello there : My Favorite Things

Hiermee stuur ik jullie het weekend in. Ik heb vandaag een afspraakje met DT team van '52 weeks to christmas'. Allemaal nieuwe gezichten, spannend ! Hopelijk vind ik snel de plaats van afspraak om iedereen te ontmoeten....
Fijn weekend,
groetjes, Martina
x

Wat betreft het nieuws voor de bloggers die met Google+ werken...
Deze melding kregen vele bloggers te zien. Wat de juiste gevolgen zullen zijn, weet ik niet. Ik vrees dat er een aantal volgers zullen wegvallen en een aantal reacties niet meer zullen kunnen ingetypt worden en ook een aantal reacties van Google+ gebruikers zullen verdwijnen. Misschien zullen er ook een aantal items in mijn zijbalk verdwijnen en zullen mensen met Google+ zich niet meer kunnen aanmelden voor het kleurenkaartenteam (?), dat zou natuurlijk wel erg jammer zijn ! Bepaalde knoppen zijn voor mij niet zo van belang, maar misschien wel voor anderen....
Hieronder de tekst (ik weet niet of Google+ gebruikers dit ook hebben gekregen), bij deze....

Na de aankondiging van de beëindiging van de Google+ API die is gepland voor maart 2019, zullen een aantal wijzigingen worden aangebracht in de Google+ integratie van Blogger op 4 februari 2019. Google+ widgets: ondersteuning voor de knoppen '+1', 'Google+ volgers' en 'Google+ badge' in Layout is niet langer beschikbaar. Alle exemplaren van deze widgets worden verwijderd uit alle blogs. 
+ 1 knoppen: de + 1 / G + knoppen en Google+ delen links onder blogposts en in de navigatiebalk worden verwijderd.

Houd er rekening mee dat als u een aangepaste sjabloon heeft die Google+ functies bevat, u uw sjabloon mogelijk moet bijwerken. Neem voor advies contact op met uw sjabloonleverancier. Google+ opmerkingen: ondersteuning voor Google+ opmerkingen wordt afgewezen en alle blogs met Google+ opmerkingen worden teruggezet naar Blogger-reacties op 4 februari 2019. Helaas kunnen reacties die zijn geplaatst als Google+ reacties niet worden gemigreerd naar Blogger en niet meer verschijnen op uw blog.

Google+ profiel: in maart 2019 keert Blogger terug naar alleen Blogger-profielen.Gebruikers die in het verleden een G + profiel hebben geselecteerd, worden als onbekende auteurs weergegeven totdat ze zich vervolgens bij Blogger aanmelden en een nieuwe weergavenaam en avatar opgeven.

Onze excuses voor het ongemak dat deze wijzigingen kunnen veroorzaken, maar we kijken er naar uit om het komende jaar nieuwe functionaliteit aan Blogger te bieden.Bedankt voor je aanhoudende loyaliteit. Als je vragen hebt over een van deze wijzigingen of hulp nodig hebt bij het navigeren, ga je naar ons Blogger Helpforum .

Hieronder nog de link naar de Nederlands versie https://support.google.com/plus/answer/9195133?hl=nl&authuser=0




11 opmerkingen:

Els zei

Leuke onderwaterkaart met deze Gelli Plate achtergrond.
Hihi wat fijn dat je nu kan badderen met een deur erin en dat de renovatie is afgerond.
Met Blogger weet ik niet wat er gaande is en wacht rustig wat er gaat gebeuren.
Geniet van je weekeinde en met je DT van 52 weeks
Groetjes, Els

Elle-Jeanne zei

Grappige kaart heb je gemaakt,met een leuke achtergrond.

Dat is wel wat warmer badderen met een deur erin.

Fijn weekend.

Groetjes, Elle-jeanne

Colien zei

Gaaf kaartje, heerlijk die 'lelijke' vissen!
En fijn dat je nu achter gesloten deur kunt douchen :)
Tot straks.... leuk!!
grtz Colien

Je@net zei

Leuk zo´n kijkje in de onderwaterwereld, Martina!

Enny zei

Een heel mooie en leuke vissenkaart, mooie gelli-achtergrond ! Tof, dat je nu ongestoord kan badderen ! Bedankt voor de Google-info, ik ken er niet veel van, zal wel zien wat er gebeurt. Jammer, dat ze altijd van alles moeten veranderen, op den duur kan je niet meer volgen (zeker niet de oudere generatie). Groetjes en prettig weekend, Enny

Margreet zei

Wat een leuke vissenkaart met die toffe achtergrond!
xxx Margreet

Marfien zei

Leuke kaart, mooi achtergrondje

GerJanne zei

Wat een gave onderwaterwereld heb je gemaakt! Super!!

Marijke zei

Een leuk kaartje en een mooie achtergrond. Hoe je het allemaal weer doet tussen de bedrijven door! en wat google betreft: Ik zie het ook wel, zo meteen valt alles weg denk ik en dan moeten we weer een nieuwe achtergrond plaatsten of zoiets!Ik zie het wel! Groetjes Marijke.

Colinda zei

Leuke kaart!
Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad met je team maatjes.

Een fijne zondag,
Colinda

Nicole Parmentier zei

Wat een grappige vissen zijn dit! Gelliplate achtergrondjes zijn altijd gaaf om te gebruiken ik moet er hoognodig weer wat gaan maken. Ik heb de google melding ook gezien maar nog geen idee wat er gaat gebeuren. Hoop niet dat ik alle blogs die ik volg in een keer kwijt ben...