vrijdag 22 februari 2019

I love chocolate !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je mijn laatste chocolade kaartje. Zoals jullie weten had Inge ons uitgedaagd om met thema 'chocolade' aan de slag te gaan. Het mocht Valentijn getint zijn, die versie hebben jullie ondertussen aan het begin van de maand gehad, vorige week kreeg je een kerstuitvoering, vandaag gaan we helemaal 'chocola' !
Het leuke snijmallenset van Marianne Design, dat ik mocht lenen van Inge, paste voor dit project perfect. Het duurde een tijdje voor ik wist wat ik er mee zou doen, maar begin van deze maand groeide deze kaart uit mijn vingers...
De leuke wippkarte, die ik al voor m'n dochter maakte op het einde van het jaar, gebruikte ik om alle lekkere pralines op te verwerken. Hieronder het resultaat.

Alle materialen : Marianne Design

Wil je graag eens de kaart in handen nemen ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke'. Je kan dan ook meteen alle andere voorbeeldjes bekijken en uiteraard ook ineens je spulletjes aanschaffen. Inge helpt je graag op weg !
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie je graag morgen terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






11 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat gaaf, Martina!

Elle-Jeanne zei

Wat leuke kaart.
Ziet er lekker uit.

Fijne dag,
Groetjes, Elle-jeanne

Annemarie en Merit zei

Super leuke lekkere kaart!!
Het water loopt me uit de mond met al die heerlijke bonbons...
(moest gelijk aan die heerlijke LĂ©onidas denken van jou twee weken terug)mmmmm

Fijne vrijdag liefs Annemarie en Merit

Els zei

Mooie kaart en weer een bijzonder modelletje.Leuk zijn de bonbons van Marianne Design.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Jantine zei

Ook weer dat mooie model, heel bijzonder, Martina! En het ziet er haast uit als een doosje bonbons, erg leuk.
Krijg er trek van :-)
Groetjes
Jantine

chantal zei

Ooooh ziet er super uit; Chocolade en dan jou kaart, water loopt me in de mond.
Leuk uitgevoerd
Liefs Chantal

Gina zei

Heel leuke kaart geworden en goed gevonden met die versiering, de 'I love chocolate', over de drie vakjes ! Top idee! Groetjes, Gina

Marijke zei

Wat heb je dat mooi gedaan! En een lekker kaartje bovendien! Ziet er heel smakelijk uit! Groetjes Marijke.

Colien zei

Ja, chocolade is jou wel toevertrouwd, gaaf kaartje weer!
grtz Colien

Gerlinde zei

Oh wat leuk!!
Super gedaan!

Dora zei

Knap gemaakt. Mooi uitgevoerd.