woensdag 27 februari 2019

Kleurenkaartenteam 2019 : 2de schakel : Goud en bordeauxrood

Goeiemorgen iedereen,
laatste woensdag van deze maand, dus komt het kleurenkaartenteam in gang. Bij het feestelijke goud, werd door Marfien bordeauxrood gekozen. Een hele stijlvolle combo als je het mij vraagt. Ikzelf heb een beetje gerommeld tussen mijn papiertjes... Daar kwam ik het bolletjespapier tegen, dat ik een tijdje geleden bij Inge 'In 't Woefke' gekocht had in de koopjeshoek. Wat een meevaller ! Past helemaal in het kleurencombo dat gevraagd werd. Uiteraard, wie mij een beetje kent, weet dat het vaak niet bij één kaartje blijft.... Daarom ook eentje met alcohol inkt. Hier had ik niet echt een flesje met 'bordeauxrood'. Dus werd het een beetje zoeken naar de juiste kleurenmix. Ik druppelde een beetje bruin op het knalrode en kijk, na een tijdje kwam eigenlijk de perfecte kleur tevoorschijn. Hieronder het resultaat...

Snijmal : Internet
Achtergrond : Alcohol inkt
Sentiment : Internet
Bloemen : Elizabeth Crafters
Pijl : Boekenvoordeel
Papier : Echo Park



Uiteraard krijg je ook ineens alle deelnemers netjes op een rij. Vergeet ze zeker geen bezoekje te brengen en vooral een reactie achterlaten is voor iedereen leuk ! Doen hoor !
1.Sarah11.Margreet21.Ineke
2.chantal12.Gerrie22.Annemarie en Merit
3.Jantine13.Colien23.Rhode
4.Ger Janne14.Crea Nancy24.Nicole
5.Nelleke15.Grietje's Kaartenhoekje25.Laurette
6.els van herck16.Marfien26.Nancy-tisallemaalhandwerk
7.Rosina17.Martina's kaartjes27.Ellen
8.Larissa18.Marijke28.Yvonne Spikmans - Van Bruggen
9.Ans S.19.Bep29.Grietje Jansen
10.Mariken20.Femminde
Bedankt aan iedereen die weeral enthousiast meegedaan heeft en de moed gevonden heeft om met deze moeilijke kleurencombo aan de slag te gaan, top !
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

28 opmerkingen:

Colien zei

Knap dat je er 2 wist te maken in deze kleuren, mooi!
Grtz Colien

Jantine zei

Maar liefst twee mooie kaarten in de gevraagde kleuren! Mooie achtergrond gemaakt en leuk dat je al papier met de juiste kleuren had bij je tweede kaart.
Groetjes
Jantine

Elle-Jeanne zei

Twee mooie kerstkaarten heb je gemaakt Martine.
Leuk met de alcohol inkt.
Fijne dag,
Groetjes, Elle-jeanne

Creatiels zei

mooie kaartjes, leuk bolletjes papier en knap resultaat
mijn voorkeur gaat naar de kaart met alcoholinkt.
bedankt om het ook deze maand weer in goede banen te leiden.
groetjes
Els

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Martina!

Nancy Soetaert zei

twee mooie kaarten voor jouw KKT Martina!
Heel mooie mal op je kerstkaart, en je achtergrond is mooi gelukt!
groetjes
en dankjewel voor het blijven organiseren van dit KKT!
Nancy

Gina zei

Wat zie ik vandaag veel rood-gouden kaartjes passeren! Leuke opdracht heb je gemaakt! Heel mooi met die inkt achtergrond! Groetjes, Gina

Annemarie en Merit zei

kijk dit is een voorbeeld hoe het moet, wat knap om maar twee kleuren te gebruiken.
En nog zo mooi ook..

Liefs Annemarie en Merit

Marfien zei

Ze zijn allebei erg mooi Martina, heb ook getwijfeld om sienna toe te voegen maar dan werd de tekst onleesbaar, dus is mijn eerste kaartje lichtbordeaux :-)

Mariken zei

Wat heb je dit mooi voor elkaar, twee plaatjes van kaarten! Super!

Rhodé zei

Mooie kaartjes. Die met alcoholinkt is echt prachtig gelukt!

Ellen zei

Vooral de bovenste kaart vind ik mooi! Goed gemengd met de alcohol, je hebt het perfecte bordeauxrood gemaakt. Fijne zonnige dag!

Angela zei

Twee schitterende kaart Martina. Mij is het helaas niet gelukt deze maand :(.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan Martina! Ik vind je kerstkaartje ook echt heel mooi!
Dankjewel voor het weer organiseren!! Blijft leuk ;) Lieve groetjes, Yvonne

chantal zei

Allebei mooie kaarten, Goud en rood zijn inderdaad geschikt voor kerstkaarten
Liefs Chantal

Marijke zei

Jij hebt er zelfs twee gemaakt in deze kleuren. Mooie kaarten en de kaart met de bloemen is erg mooi! Een kerstkaartje had ik ook! Groetjes Marijke.

Nicole Parmentier zei

Twee prachtige kaartjes. Heel verschillend van sfeer maar beide mooi strak en simpel, ik houd daar van!

karin zei

Een mooi kaartje met deze kleurencombi Martina. Ben benieuwd wat de volgende kleuren zullen zijn.
groetjes,
Karin

Ans S. zei

Twee prachtige kaarten, vooral de kaart met de alcoholinkt is bijzonder mooi.

Groetjes Ans

Grietje Jansen zei

Twee erg mooie kaarten. Goed gedaan, dat kleur mengen. Precies goed.

Grietje

Margreet zei

2 prachtkaarten, Martina. Ik vind vooral de achtergrond van de bovenste kaart heel mooi gelukt!
xxx Margreet

Grietje zei

Prachtige kaarten! 2 heel verschillende kaartjes mooi!

Groetjes Grietje

!neke zei

Twee mooie kaarten , en zo verschillend !

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes Martina!! Vooral die met die inktachtergrond is zo tof!! Leuk om met je kleurtjes te spelen en toch dan de juiste kleur te kunnen maken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Het blijft leuk om mee te doen. Juist als de kleuren wat minder makkelijk zijn, dan wordt het een echte uitdaging! Jouw kaartjes zijn beide erg mooi. Bedankt weer voor de organisatie!
Groetjes,
GerJanne

Nancy zei

Hey Martina,

Yeeh, we hebben verschillende kaarten gemaakt deze maand. En jij mag dan wel bolletjespapier hebben en denken dat mijn papier er op lijkt, maar ik heb mijn nieuwe hartjespons van Lawn Fawn gebruikt, dus geen designpapier...

Mooi setje maakte je!
Leuke stansen en geslaagd alcoholink-project!!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Mooi Martina! Heel verschillend, maar beide tof!

Nelleke zei

Vanmorgen ga ik verder met mijn rondje KKt en kom natuurlijk ook bij jou. Leuke kaarten maakte je, wat een mooie combinatie he? groet, Nelleke