zaterdag 16 februari 2019

Truffles

Goeiemorgen iedereen,
deze maand staan 'chocolade' en 'Valentijn' bij 'In 't Woefke' op het menu. De kaartjes voor mijn DT schap zijn klaar, maar toen vond ik hier nog een achtergebleven exemplaar dat ik jullie nog niet toonde... Hij past volledig in het plaatje denk ik dan.
In ieder geval, truffels, dat mogen ze mij toch ook wel altijd presenteren, daar zeg ik geen neen op, en deze beer ook niet (onze hond is trouwens ook grote fan van chocolade, altijd spannend of ze er niet ziek van wordt als ze weer eens iets 'gestolen' heeft. Maar blijkbaar kan haar maag er erg goed tegen....We hebben geen speurhond, maar chocolade weet ze toch perfect te traceren, ongelooflijk !).

Afdrukje : House Mouse, gekleurd met copics
Papier : Crafts-Too
Sentiment : Hampton Art
Knoopjes : Eigen voorraad

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel fijn weekend toe, men beloofde fijne, aangename temperaturen, we zullen zien !
Ik zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x


17 opmerkingen:

Monique zei

Leuke kaart! Je krijgt gelijk goesting voor chocolade!

Els zei

Een heel schattig verjaardagskaartje en truffels zijn ook altijd bijzonder lekker.
Fijn weekeinde

Elle-Jeanne zei

Wat een grappige kaart met die lekkere truffels er op.
Wens je een fijn weekend,
Groetjes, Elle-jeanne

Judith zei

Nou die heeft er zin in...leuk kaartje grappige stempel.
Groetjes van Judith

Colinda zei

Mmmmm, dat ziet er heerlijk uit, hihihi! Wat een gezellige kaart en mooi gekleurd!!
Geniet van het lekkere weer vandaag,
Colinda

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

Dora zei

Prachtige kaart gemaakt.

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Martina, wat een lief afdrukje heb je gebruikt,
Ansx

Marijke zei

Wat een schattig plaatje en mooi gekleurd! Groetjes Marijke.

Enny zei

Oh, wat een superleuke kaart, heel mooi ingekleurd ! Ja, truffels, heerlijk ! En het blijft mooi weer, genieten maar ! Enny

Freubelmina zei

Mmmmm ben ook dol op chocoade!
Heel leuke kaartje Martina!
Fijn weekend xx

Colien zei

Ik heb dezelfde gave als jullie hond, haha! Zo jammer dat er al zoveel lekkers te eten was vorige week, je had van die heerlijke bonbons meegenomen, daarvan heb ik er toch wel eentje geproefd heb.
Je kaartje is erg tof, leuke kleurtjes!
grtz Colien

Mariken zei

Ooh wat mooi zeg! Schattige stempel en geweldig gekleurd!
Fijne zondag!

GerJanne zei

Enige kaart door de mooie afdruk en je kleurwerk. Perfect die kleur van het kussen bij het papier.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart Martina, mijn man is ook zo dol op truffels, ik niet. Die leuke muis is al tonnetje rond, die heeft té veel gesnoept hihi.
Lieve groetjes Miranda

Claudia's kaartjes zei

Wauw, wat een superschattig kaartje
Grtjs
Claudia
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Alina zei

fantastisch, Martina, ik ben er helemaal weg van (groen, mijn lievelingskleur :) !!!)