donderdag 18 april 2019

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Kerstbomen

Goeiemorgen iedereen,
hahah, ik ben duidelijk in vakantiemodus ! Niet dat ik het druk heb of zo hoor, nee ! Gewoon vergeten om de tekst er bij te typen...
In ieder geval, donderdag, gaan we weer voor kerstkaartjes vandaag. Deze keer een eenvoudig kaartje op het menu. Een setje kerstbomen, dat van Taylored Expressions, dat ik al een tijdje in mijn bezit heb, kreeg eindelijk een bestemming.
De achtergrond maakte ik met ZIG colors en wat gouden pearls. Goed laten opdrogen, stempel er op en klaar !
Het hoeft dus niet altijd ingewikkeld te zijn, niewaar ?
Wil je meedoen met '52 weeks to christmas' ? Dat kan, vergeet dan vandaag je kaartje niet te linken op het blog !

Achtergrond : ZIG colors
Bomen : Taylored Expressions

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, zonnige dag toe, geniet van het mooie weer en ik zie jullie graag zaterdag terug voor een kaart (met tekst hopelijk ! hahahaha),
tot dan,
groetjes, Martina
x



15 opmerkingen:

Els zei

Leuke kerstkaart Martine.
Groetjes, Els

Margo zei

Toffe kaart met een mooie achtergrond !
Geniet nog van je vakantie !
Groetjes
Margo

Margreet zei

Gaaf gedaan!
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

Goedemorgen Martina, wat een leuk kaartje, de tekst komt vast nog achteraan, maar zonder is het ook een plaatje!!
Leuke kerstboompjes.
liefs Annemarie en Merit

Je@net zei

Fijn dat je zo geniet van de vakantie, Martina ;o)
En je kaart is leuk geworden!

Enny zei

Een heel leuke kaart Martina, mooie achtergrond, en het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn hé ! Fijne Paasdagen ! Enny

Gina zei

Leuke kaart met de boompjes, Martina! Groetjes, Gina

Trudy zei

Leuk kerstboomkaartje heb je gemaakt!
Fijne dagen en groetjes Trudy

Judith zei

Toppie kerstkaarje geworden.
Groetjes van Judith

Ans Gilbert zei

Leuke kerstkaart Martine,
Ansx

Nancy Soetaert zei

mooi kerstkaartje, leuk met die aquarelachtergrond!
Nancy

Ellen zei

Niet ingewikkelde kaartjes zijn juist vaak heel erg mooi. Deze duidelijk ook. Gaaf.

Ans S. zei

Mooie kerstkaart.

Groetjes Ans

Colien zei

Gaaf!!
grtz Colien

Eri zei

Je kaart is prachtig geworden Martina!
Groetjes, Eri