maandag 15 april 2019

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 201 : Chris

Goeiemorgen iedereen,
een hele poos geleden kreeg ik van een collega de vraag of ik een kaartje wilde maken voor zijn moeder. De verdere info was, ze had 5 kleinkinderen (4 jongens, 1 meisje), ze poetste jarenlang bij het OCMW en mocht nu lekker met pensioen.
Enig opzoekwerk gedaan, het logo van het OCMW nagemaakt, de kleinkinderen staan op het laatste luikje van de kaart.
Veel informatie, wel leuk om te doen. Uiteraard sprak de kleur voor zichzelf denk ik...

Letters : My Favorite Things
Cijfers : Marianne Desing
Stempel verjaardag : Concord 9th
Sentiment binnenkant : Scrapbook Atelier
Poets en kookafdrukjes : My Favorite Things en (merk ontgaat me) een setje dat ik ooit eens tweedehands overgekocht
Kindjes : Merk onbekend (ook tweedehands gekocht)
Ballon : Rayher

We hebben er een erg leuk weekend op zitten met de hobbydinnen ! Een heel weekend vol met knutsel en leuk gezelschap en ook vooral, veel eten ! Meer hebben we niet nodig. Ons uitje naar Nijkerk was weer een groot succes, de aankopen zijn vrij beperkt gebleven, maar daarom niet minder leuk. Aftellen naar volgend jaar !
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne (werk)week toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart. Kom je dan weer even kijken ? Tot dan!
Groetjes, Martina
x



6 opmerkingen:

Els zei

Een super leuke persoonlijke kaart en zo schattig de laatste pagina met de 5 kleinkinderen, echt 4 jongens en een meisje erbij. toppie Martina.
Leuk dat jullie naar Nijkerk zijn geweest en onverwachts was ik er ook. Misschien hebben we elkaar wel gezien.
Groetjes, Els

Je@net zei

Leuke kaart heb je gemaakt, Martina!

Mariken zei

Geweldige toffe kaart laat je hier zien! Wat was het leuk je even gezien te hebben! Op naar volgend jaar, toch?

Claudia's kaartjes zei


Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Chantal zei

Hele mooie kaart, super leuke stempels.
Groetjes, Chantal S

Ellen zei

Superleuke kaarten in mooie tinten! Wat zullen jullie het weer gezellig gehad hebben met z'n allen in Nijkerk!