dinsdag 2 april 2019

Pasen / voorjaar voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, dus een nieuw thema waarmee het DT team van 'In 't Woefke' aan de slag gaat. Deze keer maken we allemaal Paaskaartjes, voorjaarskaartjes.
Geen makkelijke, want ik heb helemaal niets met Pasen (buiten paaseitjes eten).
In ieder geval, het duurde wel even voor ik wat inspiratie vond. Gelukkig hebben we daar internet en Pinterest. Even wat spulletjes bijeen gezocht, die ik eigenlijk al wel een tijdje in mijn bezit heb, maar nog niet gebruikt.
Hieronder twee kaartjes.


Eitjes : Marianne Design
Embossingfolders : Marianne Design
Konijntjes : Impression Obsession
Letters : My Favorite Things



Konijnenrij : Renke
Wolken : My Favorite Things
Gras : Joy
Vlindertjes : Memory Box
Letters : Marianne Design



Hopelijk werkt het weer nu ook wat mee en kunnen we beginnen aan een mooie week.
Wil jij deze en alle andere kaartjes bekijken / betasten, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne, Inge helpt je graag op weg.
Ik bedank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag morgen terug voor een verse kleurenkaartenteam oproep. Kom je weer een kijkje nemen dan ?
Groetjes, Martina
x


9 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke paaskaarten heb je gemaakt, Martina!

Elle-Jeanne zei

Leuke paaskaartjes, Martina.
Fijne dag .
Groetjes, Elle-jeanne

Els zei

2 mooie kaarten maar de rechter heeft wel iets meer mijn voorkeur.
Ik hoop dat je een rustige nacht hebt gehad.
Groetjes, Els

Annemarie en Merit zei

dat je nies met Pasen hebt (behalve die choco eitjes eten) is niet te zien hoor, wat een gave kaartjes.

Liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Heel leuke paaskaartjes, Martina! Goed gelukt zo. Waar zouden we zijn zonder internet :-)
Groetjes
Jantine

Mariken zei

Hartstikke leuk en lenteachtig, jouw lieve paaskaartjes!

Grietje Jansen zei

Kan me iets voorstellen van je "probleem". Maak ook nooit paaskaarten.
Maar je hebt het toch voor elkaar gekregen om met niet al te veel materialen toch mooie kaarten te maken.

Grietje

Nancy zei

Hey Martina,

Vrolijke paaskaartjes, weet dat het niet echt 'jouw ding' is, maar ze zijn dan toch maar vrolijk en heel erg geslaagd!
Veel plezier aan zee! Waai niet weg hé!!

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Twee leuke paaskaarten in lieve kleurtjes!