zaterdag 13 april 2019

Poesjes in een doos

Goeiemorgen iedereen,
een hele tijd geleden, vond ik op internet een heel erg leuk kaartje met poesjes in een doosjeskaart. Ik had me voorgenomen om de poesjes niet te kopen (ik had immers al zo veel mallen die ik nog steeds niet gebruikt had, ik kon wel zonder....). Maar het ideetje bleef door m'n hoofd spoken, en ik wilde het zeker een keertje uitwerken. Gelukkig had mijn blogmaatje Nancy, (natuuuuuurlijk) de poesjes wel. Dus, op een samenkomst, aan de slag met dit setje. Hieronder het resultaat...

Poesjes : Marianne Design
Wol : Marianne Design
Sentiment : Internet

Ik vond ze zo leuk, de poesjes... En je raadt het al, heb ze dan toch maar aangeschaft ! Hahaha ! Hopelijk raken ze ook bij mij uit de verpakking... Nu ben ik in tweestrijd met het hondenset... Wie weet koop ik ze dit weekend alsnog in Nijkerk. We zien wel !
Misschien zien we elkaar daar wel,
geniet nog van jullie weekend en ik zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


5 opmerkingen:

GerJanne zei

Superleuk! Die poesjes heb ik ook. Nog maar twee keer gebruikt...maar ze zijn enig!

Je@net zei

Wat super schattig, Martina!

Annemarie en Merit zei

Oh wat schattig die poesjes het het doosje met allemaal bolletjes wol! Wij begrijpen dat je verkocht was hoor toen je deze schattige poesjes zag :)

Groetjes, Merit en Annemarie

femke zei

Heey Martina,

wat een superleuke katten in een doosjes zijn het geworden!!! Ik snap wel waarom je deze in je collectie wilde hebben. Je kan er zoveel variaties mee maken. Ik denk dat je die puppy's ook niet kan weerstaan ook omdat je daar zoveel kanten mee op kan.

groetjes Femke

Aartje zei

Wat zijn ze leuk en in de doosjes komen ze heel goed tot hun recht.
Groeten, Aartje