zaterdag 9 oktober 2021

A party without a cake is just a meeting

Goeiemorgen iedereen,
vandaag zit ik de hele dag op de tweedehandsbeurs van Gezinsbond Deurne - Zuid... Een lekker drukke dag gaan we tegemoet, maar we zijn eindelijk blij dat het terug mag ! Joepie ! Hopelijk wordt er veel verkocht, moeten we veel minder terug inpakken, dat zou fijn zijn.
In ieder geval, ik heb voor jullie vandaag een kaartje met een afdrukje van Stamping Bella. Ze zijn vaak heel erg groot, nemen de hoofdrol in op het kaartje en hebben dan ook niet zo erg veel om handen. Terwijl ik dit bericht typ, zie ik dat de kleurencombo ook helemaal matcht met de verse oproep van het kleurenkaartenteam, heb even getwijfeld.... 😃(oh nee, het is - gelukkig - geen poederroze !), maar mijn kaartje voor de nieuwe oproep heb ik ondertussen al wel klaar, dus deze mag hier blijven....

Papier : Crafts-Too
Afdrukje : Stamping Bella, gekleurd met aquarelpotloden, bewerkt met spickels
Sentiment : Joy
Sentiment binnen : Action (dacht ik)

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
bedankt voor jullie bezoekje,
tot maandag,
groetjes, Martina
x






7 opmerkingen:

Rhodé zei

Een heel leuk kaartje, Martina! Die kleuren zijn heel leuk gekozen. Fijne dag op de beurs!

Irene zei

Hmmmm lekkerrrr, super gekleurd! Véél plezier en succes vandaag!
XxIrene

VoormeKaartje zei

Aahh wat een leuke kaart. Erg mooi gekleurd.
Een heel fijn weekend.

Daphne zei

Wat een ontzettende leuke kaart.
Ik word er vrolijk van.
Veel plezier vandaag, heerlijk dat het weer kan/mag.

Marfien zei

Vrolijk kaartje, ziet er gezellig uit, zo'n taart wil ik ook wel :-)
Hopelijk hebben jullie goed verkocht op de gezinsbeurs, het weer werkte in elk geval mee

Aartje zei

Prachtige kaart Martine. ik krijg spontaan zin in taart.
Veel plezier op de beurs.
groetjes Aartje

GerJanneke zei

Was het een geslaagde dag? Je kaart is super. Die grote taart bij de tekst. Heel leuk!