donderdag 14 oktober 2021

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus naar alle traditie kerstkaartjesdag met het DT van '52 weeks to christmas'. Ik heb hier weer mijn 'popping flap kaart'. Je weet het nog : zo veel mogelijk dessignpapier opgebruiken. Helaas zijn mijn inspanningen nog (steeds) niet echt te zien in mijn knutselkast, maar we doen moedig verder.
Deze keer werd het een vrij eenvoudige kaart, door het drukke papier, heeft dit niet zo veel meer nodig. Nog even mijn resten vilten sterren er bij genomen (die lijken ook maar niet opgebruikt te raken).
Doe jij ook weer mee met onze wekelijkse uitdaging van DT '52 weeks to christmas' ? 
Dat kan, door vandaag je kaartje te linken op het blog. Dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.

Papier : Wibra
Sterren : Wibra
'Trek' : Scrapbook Atelier
Sentiment binnen : Different Colors

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie heel erg graag terug op zaterdag voor een verse kaart.
Hopelijk heb je dan weer zin en tijd om even te komen piepen.
Lieve groet,
Martina
x





7 opmerkingen:

GerJanne zei

Tof modelletje is het. EN die vilten sterren vind ik een heel mooi detail.

Irene zei

Mooi model en ook ik vind de sterren prachtig!
XxIrene

Eri zei

Fleurige kerstkaart met al die papiertjes en de grote ster in de spotlight.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Nou zo eenvoudig zijn je kaarten nou ook weer niet! Als ik dat nu zeg vandaag! Het zijn plaatjes Martina en mooi papier erbij! die vilten sterren zijn wel leuk! Groetjes Marijke.

Daphne zei

Wat een mooie sterren.
En wat heb je er een leuk model voor gemaakt.
Hele leuke serie kaarten.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk model en mooie sterren Martina.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een leuk model!! En ja we hebben zoveel voorraad dat je niet eens ziet dat het minder wordt. Hier ook. Ik probeer te minderen.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde