maandag 11 oktober 2021

Elke maandag een persoonlijke kaart : 330 : Juf Linda, Nina, Danie

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie even geen persoonlijke kaart, maar wel een persoonlijke attentie. Een vrouw nam contact met me op of ik voor haar kindje, dat eindigde in de kribbe en de overstap naar de kleuterschool maakte begin september, een bedankje kon maken voor de kinderverzorgsters.
Vermits ik al enige 'ervaring' heb met bedankjes voor juffen en meesters, was de uitdaging niet zo groot, maar wel leuk.
Ik kocht kaarsen in pot en maakte er met de Silhouette gepaste, persoonlijke teksten op.
Potten werden ondertussen aan de fijne kinderverzorgsters bezorgd.
Op naar de volgende uitdaging !

Tekst : Silhouette

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart voor 'In 't Woefke'. 

Oh ja, het weekend was ook 'schitterend', de verkoop goed. Mensen allemaal tevreden, daar doen we het uiteraard voor als Gezinsbond.

Hopelijk hebben jullie dan weer zin om een kijkje te komen nemen,
nog een hele fijne start van de (werk) week,
groetjes, Martina
x



9 opmerkingen:

Rhodé zei

Leuke bedankjes heb je gemaakt! Dan is de Silhouette uitermate handig!

Nancy zei

Hey Martina,

Toffe bedankjes! Ze weten je er inderdaad goed voor te vinden!

Leuke taartkaart en kerstlabel ook... Sta wat achter met kijken en bloggen...

Liefs,
Nancy

Nynke zei

Mooi! Zo'n bedankje zou ik (ook juf) zeker waarderen!
Groetnis Nynke

Daphne zei

Super!!
Wat een ontzettend leuk kado!!

Annemarie en Merit zei

super leuk deze kaarsen met persoonlijke tekst erop.
Liefs Annemarie en Merit

Femminde zei

Wat een superleuke persoonlijke cadeautjes!! Tof om te geven.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

VoormeKaartje zei

Wat een leuke opdracht heb je gekregen.
Zo mooi gedaan, zullen ze vast wel heel erg blij mee zijn.

Claudia's kaartjes zei

OMG, das leuk
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/

GerJanne zei

Wat een mooie attenties heb je gemaakt! Dat zal op prijs gesteld worden.