maandag 18 oktober 2021

Elke maandag een persoonlijke kaart : 331 : Ellie

Goeiemorgen iedereen,
het volle weekend is voorbij... Hopelijk meer rust in de week πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜‚... 
In ieder geval, maandag, dus weer een persoonlijk kaartje voor jullie. Deze ging richting Ellie, een buurmeisje dat deze zomer geboren werd.
Vermits ik dit lettertype niet heb om uit te stanzen, ging ik aan de slag met mijn Silhouette Cameo. Altijd dankbaar dat dat toestel toch nog mijn 'probleem' oplost als ik er één heb...
Even het kaartje zelf gescand, daar een jpg van gemaakt, zo kan ik het gebruiken om het te vergroten en er een kaartje mee te maken.
Dit werd zeer positief onthaald, je kan dan ook van een mooi kaartje geen lelijk kaartje maken he ? 😏

Kaart gemaakt met de Silhouette Cameo

Ik wens jullie allemaal alvast een fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart, kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




10 opmerkingen:

Nynke zei

Prachtig hoor! Mooi dat je het zo hebt aangepast op het geboortekaartje, dat is echt een persoonlijke kaart!
Groetnis Nynke

Nancy zei

Hey Martina,

Gelukkig krijgen we af en toe nog mooie geboortekaartjes om na te maken hΓ©! Deze is super geslaagd in zijn opdracht... Natuurlijk kan jij met jouw Silhouette Cameo elk probleem oplossen hΓ©! (dat heb ik dit weekend even gemist)

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Prachtig gedaan…top!
Groetjes Ellen

marja kenter zei

Wat een leuk idee. Heel mooi geworden.
Groetjes

VoormeKaartje zei

Wat een super mooi en persoonlijk kaartje heb je gemaakt.
Handig dat je het zo kon maken.

Diny zei

Wow....wat super gaaf gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Ratana zei

Ohhh, I love this project, it looks promising. More, give us more!!
αžšαž”ៀαž”αž›េαž„αž€ាស៊ីណូαž’αž“αž‘ាαž‰

Wilma zei

LIEF kaartje Martina en persoonlijker kan het niet.
Liefs Wilma ☺☺☺

Daphne zei

Oh,oh, wat ontzettend mooi

Dora zei

Och wat leuk gedaan. Geweldig om zo persoonlijk te maken.