zaterdag 23 oktober 2021

De appeloogst voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste projectje voor het DT 'In 't Woefke'. Het thema blijft nog even 'oogst'. Dit stempelset mocht ik van Inge gebruiken, omdat ik zelf in mijn voorraad niets meer had dat in aanmerking kwam voor dit thema. Niet erg... Zo probeer ik weer wat materialen, die ik zelf niet zou kopen en misschien toch wel wil aanschaffen omdat ze toch leuker blijken dan in de verpakking 😃
Dit setje heeft Inge nog op voorraad en geeft wel een leuk effect moet ik zeggen. De stempeltjes drukken heel nauwkeurig af, met veel details.

Afdrukje : Flourishes, gekleurd met Caran D'Ache
Sentiment buitenkant : Marianne Design

Wil je graag deze kaart en meer bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne. Inge helpt je graag op weg.
Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x






8 opmerkingen:

Nynke zei

Mooi gekleurd! Een leuk modelletje vind ik dit, met de vierkantjes aan de binnenkant. Dat zal ik er ook weer eens bij pakken...
Groetnis Nynke

carla zei

Prachtige kaartjes.
Succes in 't Woefke.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Dat is een leuke beterschap kaart!
Mooie stempelset vind ik dit.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke appelstempels
groetjes ellen

Wies zei

Mooie beterschapskaart met appeltjes. Dit blijft ook een leuke kaartvorm.
Groetjes, Wies

Margo zei

Dat ziet er inderdaad een leuke set uit, echt een toffe kaart.
Groetjes
Margo

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke stempels, heel mooie kaart!
Groetjes Doris

Aartje zei

Wat een mooie stempelset heb je gebruikt. Het levert een schitterende kaart op. Mooi kleurwerk ook.
groetjes Aartje