maandag 9 oktober 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Stan

Goeiemorgen iedereen,
na een zonnig weekend, staat maandag weer te trappelen. Tja, die moeten we wel binnenlaten, nietwaar ? Die kondigt weer de nieuwe week aan. Dus, naar alle traditie krijgen jullie ook nu weer een persoonlijk kaartje. Deze ging naar het broertje van Ellie, het buurjongetje. Ellie kreeg ook een kaartje met een schort / koksmuts / wanten. Ook voor Stan mocht dit leuke cadeautje niet ontbreken. Uiteraard hoort bij dit setje een leuk kaartje.
Ik gebruikte ook deze keer mijn pop-up van Karen Burniston, de kubus. 

Papier : My Minds Eye
Kubus : Karen Burniston
Cijfer en letters : Stampin Up
Vlaggenlijn : Joy
Hoera : Studio Light
Stan schort : Silhouette Cameo

NOG EVEN INFO OVER HET KLEURENKAARTENTEAM...
Om iedereen de kans te geven om een kleurencombo te kiezen, probeer ik zo veel mogelijk verschillende mensen aan de beurt te laten komen binnen een kalenderjaar.
Deze keer, meldden er veel mensen aan, die reeds dit kalenderjaar een kleur mochten kiezen, tot ik belandde bij Nelleke. Die heeft ondertussen een mailtje ontvangen om haar keuze bekend te maken. Zij was de eerste in rij, die dit kalenderjaar nog niet aan de beurt is geweest. Zo weten jullie ook of je alsnog een mailtje kunnen ontvangen of niet. Ik hoop dat jullie dit allemaal begrijpen en met volle enthousiasme blijven deelnemen. 
Dank jullie wel daarvoor !

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan!
Groetjes,Martina
x






7 opmerkingen:

Elly zei

Je hebt weer een mooie kaart gemaakt voor de jarige.
Groetjes Elly

Daphne zei

Wat een leuk setje is dit weer geworden.
De kaart passend in kleur bij het kadootje is leuk.
Heel goed idee, over het kiezen van een nieuwe kleur voor het KKT!!
Ik ben blij dat je het zo doet, want soms wacht ik met opgeven, omdat ik anders de eerste ben en ik heb al een kleur gekozen dit jaar.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke details
groetjes ellen

Colinda zei

Wat een leuke kaart en het cadeau zal hij geweldig vinden met die stoere krokodillen en zijn naam erop!

Diny zei

Wat heb je een gave set gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Je@net zei

Dat ziet er super leuk uit, Martina!

Giny zei

Wat een gaaf kaartje voor Stan..