maandag 23 oktober 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Charlotte en Yannick

Goeiemorgen iedereen,
of ik een kaartje kon maken voor de twee tortelduifjes, Charlotte en Yannick ? In het 'oranje'. Jawel hoor, u vraagt, wij draaien. De grootste uitdaging was vooral om het juiste oranje te vinden. De uitnodiging werd me via gsm op foto doorgestuurd. Daar bleken de kleuren telkens helemaal te veranderen, wat op zich echt wel moeilijk werd om te gissen welk soort oranje het moest zijn.
Maar kijk, ik nam mijn Distress Inktjes er bij, veegde de hele achtergrond met donker geel, oranje en wat rood en kreeg op die manier toch wel wat 'diepte ' in de kaart. 
De namen, maakte ik met de Silhouette Cameo, zo ook het hartje. Wat een fijne machine is dat ! 
In ieder geval, de besteller helemaal tevreden, zo ook de ontvanger vermoed ik. Missie geslaagd. 

Achtergrond : Distress Ink
Tekst : Silhouette Cameo

Ik wens jullie langs deze weg alvast een fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam.
Wil je je alsnog opgeven ? Dat kan !
Geef je link dan bij Mister Linky op in het oproepbericht en dan kom je mee in de lijst.
Tot woensdag !
Groetjes, Martina
x





7 opmerkingen:

Elly zei

Mooi gedaan deze kaart, ja via een foto is de kleur moeilijk vast te stellen, hier lijkt hij meer op rood.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de oranje kleur en de namen met de mooie krul letters
groetjes ellen

Eri zei

Chique kaart met die mooie letters!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Schitterende kaart tof in deze kleuren.

Diny zei

Prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Sarah - Crea S zei

Leuk kaartje! Hoe snijd jij papier/cardstock met je cameo? Mij lukt het helaas niet zo goed 😔

Daphne zei

Wauw, wat een super mooie kaart is dit.
De lijnen van de namen, zo heel fijntjes, leuk hoor.