zaterdag 21 oktober 2023

Kerstkrans of sneeuwster voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! Vandaag krijgen jullie weer een kaartje voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer gebruikte ik de 'sneeuwster' van Lawn Fawn als een kerstkrans. Ik stanste hem 4 keer uit in het groen, versierde hem met hulstblaadjes en -vruchtjes. Een strikje er boven en kijk, hij is helemaal anders nu. Ik liet me inspireren door een modelletje dat ik op het internet vond. 

Achtergrond : My Favorite Things
'Krans' : Lawn Fawn
Hulst en strik : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design

Wil je graag deze kaart en nog andere kerstcreaties bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Inge helpt je graag op weg indien nodig. Zo kan je meteen ook je nodige spulletjes aanschaffen uiteraard !
Ik wens jullie allemaal nog een heel erg fijn weekend en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaart en wat een leuke stans heb je gebruikt voor de krans en achtergrond. Fijn weekend.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke krans leuk de verschillende kleurtjes groen
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke kaart met de krans. Mooi op die achtergrondmal.
Groetjes, Eri

Epie zei

Superleuke kerstkrans op je kaart Martina
Gezellig weekend v Epie

Elly zei

Een mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Wat een bijzondere kerstkrans! Heel leuk op die achtergrond.

Sarah - Crea S zei

Tof kaartje! Je kerstkrans komt leuk naar voor op die bolletjesachtergrond..