maandag 30 oktober 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Miek

Goeiemorgen iedereen,
vakantiemodus aan, maar toch nog wel wat werk dat ik wil klaar hebben tegen volgende week. Het duurt altijd even voor ik kan 'loslaten'...;
In ieder geval, vandaag een persoonlijke kaart voor mijn buurvrouw, Miek. Die werd deze zomer 45. haar leeftijd kan ik altijd makkelijk onthouden, want ze scheelt net 10 jaar met mij... 
Ik maakte er een interactief kaartje van, de binnenkant krijgt weer net iets meer...

Papier : Action
Letters binnen : Craft Emotions

Ik wens jullie langs deze weg een fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse oproep voor het kleurenkaartenteam.
Wil je hier graag aan meedoen ? Dat kan, je hebt nog wel even de tijd om je op te geven.
Tot dan!
Groetjes, Martina
x






8 opmerkingen:

LisannesKaartenhobby zei

Mooie kaart in dit prachtige model

Creatieve groetjes
Lisanne

Annemarie en Merit zei

Vrolijk geheel met die lekker feestelijke kleur oranje.
Liefs Annemarie en Merit

Elly zei

Wat leuk dit model.
Groetjes Elly

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de jarige Martina.
Een heel leuk model.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en het leuke dp
groetjes ellen

Femminde zei

Wat een mooie kaart en weer met een verrassende binnenkant. Zo Leuk!!
Fijne week
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Wat gaaf!! Ontzettend leuk model is het! En grappig, mijn moeder heet ook Miek. Hoor je niet zo vaak. Vaak is het Mieke...

Anita van Deur zei

Ooo dit is ook een leukerd en zo vrolijk!