maandag 2 oktober 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Nathalie

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie nog eens een persoonlijk kaartje gemaakt voor Nathalie. Die houdt van lekker met vriendinnen ergens iets te gaan drinken.... Tja, gelukkig is daar het leuke dessignpapier van de Action met passende teksten. Normaal gezien blijven deze blaadjes als laatste over in mijn blokje. Deze keer kon ik ze dus wel gebruiken. 
Ik maakte er weer een gate-fold card van, altijd leuk, dat beetje extra binnenin. 

Papier : Action
Gefeliciteerd : Gummiapan
Sentiment binnen : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne start van de werkweek toe ! Wij zitten binnen een uurtje met onze twee klassen op de trein richting Gent, het beroepenhuis. Een halve dag je talenten ontdekken, hopelijk genieten de kinderen van deze uitstap !
Ik zie je graag woensdag voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam,
tot dan !
Groetjes, Martina



9 opmerkingen:

Elly zei

Een geweldige kaart heb je gemaakt.
Veel plezier vandaag, wel intens zo met 2 klassen op stap.
Groetjes Elly

Je@net zei

Wauw...wat een super gave kaart is dit!

Daphne zei

Leuk, de herfstkleuren.
Al die tekst voorop past goed bij de ontvanger zo te lezen, leuk, persoonlijk.

Anita van Deur zei

Wat een gave kaart en mooie combinatie van kleuren!

Nancy zei

Hey Martina,
Oh, deze is leuk.
Ik zou deze kleuren normaal aan mannenkaarten linken maar met de leuke teksten er bij, zijn ze helemaal geschikt voor deze kaart.
Liefs,
Nancy

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart in mooie warme tinten.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martina

gr karin

Ellen zei

Mooie, persoonlijke kaart! Voor vandaag veel plezier in Gent! Hopelijk worden er veel talenten ontdekt daar :-)

GerJanne zei

De kaart voor Nathalie is erg leuk! Mooie tinten heb je gebruikt.
Leuk zo eeń uitstap. Dat zal tocc beter zijn dan een dag les, in de ogen van de leerlingen😉