vrijdag 26 november 2010

Groene kaart !! + quizvraag

Dag lieve bezoekers,
vanavond is het dan zover !! Naar de geschenkenbeurs om de stempels van Griet Bertels voor te stellen en te demonstreren, de faalangst dat ik geen inspiratie zal hebben, zit in m'n schoenen. Gelukkig heeft Griet me al gerustgesteld en alles komt wel goed denk ik.... 't Is net een optreden of zo (hihihi...).
Om jullie dus nog een keer te laten watertanden en te overtuigen om zeker eens binnen te springen, een groene creatie deze keer. Een verjaardagskaartje, weer even geleden. Tja, eens je in kerststemming bent, vloeien de kerstkaartjes uit mijn vingers...
Stempels Rutje van Griet Bertels, ingekleurd met copics; papier van Crafts-too (bestaat alleen uit stippen en streepjes in alle kleuren, geweldig gewoon !); lint van Xenos; sentiment van Griet Bertels; bloemetjes met EK Succes pons. Het werd een trapjeskaart.
Je hoort binnenkort hoe ik het avontuur heb overleefd ! Nog een fijne dag,
groetjes, Martina
Oh ja, de quizvraag. Nadat ik de foto nam, ontdekte ik, dat ik iets vergeten was op het kaartje, wie ziet het ook, wie heeft een kritisch oog en ontdekt de vergetelheid ? Morgen de ontknoping !


21 opmerkingen:

Lenet zei

Ik vind het een heel leuk kaartje geworden. Ik vind het zelf een hele moeilijke kleur omte gebruiken.

Fiona zei

this is fab Martina...love the shape of the card and the green is fabulous!!

fi
x

chantal zei

Hoi Martina,
Wat een lieve kaart. De kleuren vind ik ook goed. Ben je vergeten de randjes te beinkten?
Veel succes en mss tot morgen
Chantal

valerski zei

mooi kaartje!
voor mij is er niets tekort hoor. het is perfect zo

Lia zei

Hele leuke groene kaart, heb hem onder de lope genomen en net als Chantal mis ik beinkte randjes, maar dat is voor ieder een keus, verder kan ik er niets aan ontdekken, beetje glitter ofzo?

groetjes Lia

Margo zei

Hoi Martina,
wat een leuke kaart,
ik denk als ik het zo zie dan moet ik denken aan je kaartje met de vlieger en denk ik dat je aan de ballon nog een touwtje wou hangen?
Wel spannend zo'n kwis :)
Veel succes op de beurs !!!!
Groetjes
Margo

Hilde Suykerbuyk zei

leuk kaartje hoor! En dames ik denk niet dat het de randjes zijn want ik ben gaan spieken bij haar andere kaartjes en dat doet ze bijna nooit! Ik denk dat er een strikje ontbreekt onder het rechtse afdrukje! Maar ik moet wel zeggen dat het zoieso niet stoort dat je iets vergeten bent!!
gr, hilde

Hilde Suykerbuyk zei

effe terug! ik heb het ontdekt! het haar van het poppetje is niet helemaal ingekleurd!! had ik het eerst toch fout! valt niet direct op zie je wel!!
gr, hilde

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hoi Martine, wat een gaaf klaartje heb je weer gemaakt.
Ik denk dat Hilde gelijk heeft, het poppetje haar pony is niet ingekleurd, maar ik moet zeggen dat ik het pas zag nadat ik Hilde haar berichtje had gelezen.
En vanavond gaat het helemaal goed komen, daarvan ben ik overtuigd, veel plezier.

Groetjes Jolande.

Anneke zei

Hoi Martina,
wat een leuke groene kaart!
En veel plezier morgen op de beurs!!
En inderdaad nu Hilde het zegt zie ik het ook, maar daarvoor zag ik verder niets aan je kaartje :) Wat heeft ze toch goede ogen ;)
Groetjes Anneke

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
This is a fantastic creation. I love the layout, colours and images.
Hugs,
Fiona x

nicolet zei

Hoi Martine, wat maak je een prachtige kaartjes zeg!! Ik kom zeker vaker terug om het moois te bewonderen!
Groetjes Nicolet

Karin zei

Hello Martina,
Voor vanavond zal alles wel meevallen hoor.
Ja kaartje is zeer mooi. En het "foutje" valt eerst op door de détailfoto die je er op hebt geplaatst.
Groetjes en nog een hele leuke avond gewenst,
Karin

Lia zei

Hallo Martina,

Ik heb eerst gespiekt bij de anderen en ja Hilde heeft gelijk, maar inderdaad pas na heel goed kijken zag ik het ook, de haren van het poppetje.... Het blijft toch handwerk he? En dacht je dat Rembrandt van Rijn of Vincent van Gogh dat nooit is overkomen????
Maar een echt touwtje aan de ballon zou zeker het kaartje nog meer waarde geven denk ik, misschien kun je dat alsnog eronder bevestigen?
Het is maar een ideetje hoor.
groetjes Lia

Christina zei

Dat is een prachtige kaart geworden Martina! Mooi met dat groen!
Groeten Kristel

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaart Martina!! Ben zelf nooit zo van het groen, maar vind deze echt heel mooi!!
Lieve groetjes, Yvonne

Sonja zei

Prachtig het kaartje in groene tinten (groen en paars zijn één van mijn lievelingskleuren). Ik heb bij vorige bloglezertjes al gemerkt dat het raadsel al is opgelost ... Ook nog eens bedankt voor je tip ivm. fotograferen. Het werkt echt ! Veel succes op de beurs, die stress is zo weg na een paar minuten.

groetjes,
Sonja

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Anke zei

Heel leuk!!!
liefs Tessa

Monique zei

Leuke kaart!
Had de fout ook niet gezien!
groetjes
Monique

Larisa zei

It is adorable!!! Love the green a lot))) All looks so great!