vrijdag 19 november 2010

Uitnodiging

Dag allemaal !
we gaan weer naar het einde van de week. Waar is de week heen ? Vraag ik me soms af...
Vandaag uitnodigingen met Rube en Rutje. De kleurencombo is nog van mijn sokken (remember ? ;) ). Het blijft nog even in mijn vingers zitten, dus zullen jullie het er nog even mee moeten doen.... Het werd een uitnodiging voor meisjes en eentje voor jongens...
Stempel afbeelding en tekst zijn van Griet Bertels, ingekleurd met copics. Verder heb ik er eigenlijk niet te veel over te vertellen. Laat jullie maar weten wat jullie er van vinden.
Veel liefs en bedankt voor het binnenspringen op mijn blog !
Martina
x



17 opmerkingen:

Jolara zei

geweldig leuk geworden ! GR Joyce

Anneke. zei

Leuke ,grappige kaarten!
Groetjes Anneke.

Shelby Goolsby zei

Very Cute Martina!! Have a great weekend.

Lia zei

Ze zijn weer leuk Martina.

groetjes Lia

Monique zei

Wat zijn dit leuke uitnodigingen!
De kleur vind ik prachtig!
groetjes
Monique

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zijn ze weer leuk, ze hebben een stoere en ook een lieve uitstraling.

groetjes jolande

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
These are beautiful invitations. I love the colours and the sweet images. Great layouts.
Hugs,
Fiona x

Anneke zei

Dat zijn zo'n mooie uitnodigen,
zo simpel en toch heel leuk :)
En inderdaad ik denk ook da doe ik deze week nog wel, maar dan is het plotseling zondag en dan is de week weeral om! Wat vliegt de tijd toch voorbij
Groetjes Anneke

Hilde Suykerbuyk zei

alweer zo'n leuk kaartje!
wat zijn die stempeltjes toch schattig zeg!!
gr, hilde

Jane zei

I love these cute little characters you've used...they make such beautiful cards...have a fab weekend xxx

Margo zei

Ze zijn gewoon de max Martina !!!!
Heel tof zeg !!!!
Groetjes
Margo

Riet zei

Wat een prachtig kaartje.

Liefs Riet.

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een leuke kaartjes zijn het geworden, en wat een schattige stempels heb je gebruikt.

Gr...Bep

Karin zei

Hey Martina,
Terug thuis van een kappersbezoekje, samen met mijn kleindochter, doe ik nu een rondje Bloggen.
Je hebt weer mooie kaartjes gemaakt, eenvoudig en toch heel mooi.
Groetjes,
Karin

Margo zei

Het is gelukt !!!!
Yes yes yes !!!!
Heel mooie nieuwe blog-lay-out !!!!
Groetjes
Margo

Anke zei

Wat leuk. Super leuke uitnodigingen.
liefs Tessa

chantal zei

wat heb je al veel kaartjes met Ruben en Rutje. Mooi en de uitnodiging mag er ook wezen
liefs Chantal