zaterdag 22 januari 2011

Cirkeltjes !

Goeiemorgen allemaal,
wat een succes heeft de oproep om een kaart te maken in een zelfde kleur !!! Leuk ! Ben benieuw, moet nog aan mijn eigen kaart beginnen... Dat zou wel helemaal de grap zijn, iedereen wel, en ik niet hihihi... Moet er niet aan denken !
Vandaag rood, met een beetje blauw en groen. Afdrukje van Magnolia, ingekleurd met copics, meer heb ik niet te vertellen.... Saai he ?
Ik heb gemerkt dat de PIF nu overal tevoorschijn komt ! Mijn PIF (Pay It Forward) staat ook nog steeds open, maandag lanceer ik hem opnieuw en hoop ik dat de mensen nu eindelijk wel een gaatje vinden om iets te knutselen (moet niet iets met heel veel werk zijn !).
Tot morgen iedereen !

13 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke, vrolijke kaart.
heel leuk gedaan met de cirkels en de knopen.

groetjes jolande

elly zei

erg mooi kaartje heb je gemaakt
en wat een leuk idee, elke week een andere kleur kaart
zou best mee willen doen , maar ik heb het veelste druk
veel plezier ermee
groetjes elly

Monique zei

Hele leuke kaart Martina!
Leuk al die kleurtjes hoor!
groetjes
Monique

Lia zei

Zo deze is lekker vrolijk zeg, superleuk, ik moet ook nog aan de paarse kaart beginnen hoor, de spulletjes al wel klaar gelegd.

groetjes Lia

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Andrea zei

hoi,
prachtige vrolijke kaart
heel leuk gedaan
groetjes andrea

Tinie zei

Ik vind het een heel vrolijk kaartje geworden en een super idee met die cirkels en knopen!

Groetjes Tinie

chantal zei

leuk idee zo die cirkels en knopen erop.
Ja zou wat zijn hé, je paarse kaart niet af!
prettig weekend, Chantal

peggy zei

Hele leuke kaart Martina !!!
Tja en dat zou pas echt een grap zijn ...woensdag hier geen paarse kaart vinden !!!

Ik veronderstel dat het de bedoeling is in onze post woensdag een link naar jouw blog te zetten,
Of moeten alle deelnemers vernoemd worden in onze posts ?

Fijne zaterdag,
Peggy

Be Creative and More zei

Wat een vrolijk kaartje Martina, heel leuk

gr Petra

Anneke zei

Die is leuk met al die circeltjes :)
en ja dat zou het zijn he, iedereen een paarse kaart buiten jezelf :) haha
Groetjes Anneke

Sanne zei

Heel erg leuk, die cirkels! Ga maar gauw aan dat paarse kaartje beginnen dan, hihi. Ik zal eens nadenken over de PIF. Lijkt me super leuk, maar heb het momenteel zo druk.

Liefs Sanne

Margo zei

Wat een leuk kaartje met een ongelooflijk schattige Tilda !
Liefs
Margo