maandag 9 september 2013

Distress Ink en witte embossing

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe week, een nieuwe kaart.Tweede week school, hopelijk raken we deze week al terug een beetje in de routine en verloopt binnenkort alles weer vlotjes. Een nieuwe klas, met verse leerlingen, hebben natuurlijk ook wel even aanpassingstijd nodig, ik ook trouwens. Het is elkaar wat aanvoelen en dan zijn we vertrokken....
Hieronder een kaartje dat ik tijdens de vakantiemaanden maakte.
Toen ben ik aan de slag gegaan met witte embossingpoeder, Distress Inkten en meer.... Hieronder het resultaat. Eens iets helemaal anders dan dat jullie gewend zijn van mij. Toch weer eens leuk om eens te knoeien en experimenteren.
Bloemenstempel : Kaiserkraft, gedrukt met embossinginkt en nadien deeltjes met Staz On
Inkten : Distress Inkt (papier nat gesprayd met water, nadien met refils voor Distress Ink in vlekken opgevuld)
Sentiment : Van bij Elke Verschooten, gedrukt op melkpapier
De cirkels bewerkte ik eerst met glossy 3D, voor ik met de zwarte inkt aan de slag ging.
Vermits ik een aantal kaartjes gemaakt heb met deze afdrukjes, zullen er nog wel creaties volgen. Ik hoop dat jullie ook deze zullen smaken.
Ik wens iedereen een hele fijne werkweek en tot de volgende.
Vergeet jezelf niet op te geven voor het kleurenkaartenteam dat terug van start gegaan is.
Groetjes, Martina
x



23 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi,
Wat een super lief kaartje. Heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Lia zei

Een topkaartje Martina, heel mooi gemaakt,
groetjes Lia

Els zei

Inderdaad een hele andere kaart dan we gewend zijn, maar zeker ook heel mooi met al dat embospoeder en inkt en op melkpapier.
Fijne dag met je nieuwe klas en groetjes, Els

Ellen zei

Wat is dit kaartje mooi van kleur! Gaaf hoor. En ja, zo'n nieuw schooljaar is altijd wennen. Ik heb drie nieuwe, eerste klassen. Ben helemaal blij als ik één van mijn twee oude (tweede) klassen krijg. Die weten alles al, die kennen mij en ik hen en dat scheelt echt!
Fijne dag, Ellen

Margo zei

Hoi Martina,
veel plezier bij het begin van de 2de schoolweek ! Je kaartje is een toppertje hoor !
Liefs
Margo

Monique zei

Wow Martina, wat heb je knap gekliederd!
Mooie is het geworden hoor!
grtjs
Monique

Marfien zei

Prachtkaart Martine

Marjan zei

Het is zeker leuk om te experimenteren en andere dingen te doen, helemaal mee eens! Deze kaart vind ik erg mooi!!

Erna Logtenberg zei

Prachtig zeg!! Lieve groetjes, Erna

Hermien (Sproet) zei

Mooie kaartjes, Martina!

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Helemaal anders en heel erg leuk, aparte kleuren..leuk de stempel op vellum (melkpapier),ik gebruik vellum vaak om te bewerken met embossing enamel en dan verhitten, ook zó leuk..
liefs van Ans

Christine zei

Deze is alvast prachtig! Ik kijk al uit naar de volgende!
Liefs
Christine

Renate zei

Het is inderdaad even iets anders, maar dit gaat je ook goed af hoor. Erg leuk gemaakt!

-xies- Renate.

GerJanne zei

Hoi Martine,
wat een prachtige kleuren heeft deze kaart! Supermooi gedaan. Het experimenteren daar kom ik gewoon niet aan toe. Moet er de rust eens voor nemen....
Groetjes,
GerJanne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ik vind het heel leuk en goed geprobeerd.
Liefs Rianne

Anita Meijer zei

Wauw Martina wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Hanny zei

liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Hanny zei

oef nu doet hij het wel
Ik loop telkens vast bij je blog, zo jammer
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Hanny zei

Ik vind je laatste kaartjes weer geweldig!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Laurespage zei

Andere stijl, maar niettemin heel mooi !
Groetjes
laurette

Tinie zei

Heel speciaal, ben ook weg van de kleuren die je hebt gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Even je blog geopend met google chrome, op het normale loop ik altijd vast op je blog. Maar wat is dit een prachtig kaartje, anders dan anders! Schitterend stempelwerk!!

Groetjes,
Marijke

Carina zei

Heel toffe kaart ,mooi resultaat!