zaterdag 7 september 2013

Stampfairy : Lenny Notes

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je op het menu een Stampfairy kaartje. Gisteravond (lees : nacht), maakte ik nog snel een eenvoudige kaart voor Stampfairy. Tot ik ontdekte dat ik nog een kaartje had staan, dat ik nog niet getoond had. Ziehier, het kleurrijke resultaat voor een zonnige dag. Hopelijk mogen we vandaag ook nog genieten van de zon. =) Het andere, eenvoudige kaartje krijg je dan wel op een andere keer.
Het werd een soort restjeskaart. Allemaal strookjes.
Papier : K en Company
Afdrukje : Lenny Notes, ingekleurd met copics
Sentiment : Hero Arts
Labeltjes : Magnolia
Bloemenrand : Memory Box
Afgewerkt met een touwtje van bij Boekenvoordeel.
Wil je ook meer van dit liefs ? Klik dan even door naar Stampfairy, waar je nog meer van deze leuke en lieve afbeeldingen kan bestellen.
Bedankt voor je bezoekje en reacties, hopelijk heb ik dit weekend wat tijd voor jullie !
SORRY MENSEN, DE FOTO'S WAREN BLIJKBAAR VERDWENEN. HAD EEN BEETJE ZITTEN ORDENEN OP PICASA EN EEN 100 TAL FOTO'S WEG.... =(
Hopelijk is het nu wel in orde, ook de oudere berichten ? Ik zag op mijn eigen blog geen verandering, gek....
Groetjes, Martina
x


21 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lief kaartje en mooie kleuren heb je voor je kaart gebruikt.Groetjes Joke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Vrolijk, lief en leuk. Dat was het eerste dat in me opkwam.

Lia zei

Geweldig leuk en wat een frisse vrolijke kleurtjes allemaal,
groetjes Lia

Els zei

Een heel mooi kaartje is dit en dat nog wel met strookjes restpapier. Super leuke kaart.
Groetjes, Els

Lia zei

Leuke manier om restjes op te werken , en ik vind die rand helemaal te gek!

Liefs Lia

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

Henriëtte zei

Wat jammer dat ik de foto's niet kan zien op je blog. Er staat een grijs stopbord i.p.v. de foto's

Groetjes en een fijn weekend,
Henriëtte

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ook bij mij staat een grijs stop bord er is vast iets aan de hand.
Liefs Rianne

Anita Meijer zei

Heel jammer Martina maar ik zie helemaal niets, alleen maar streepjes helaas.
Liefs van anita

Malika zei

geweldige kaart met dat beertje

Malika

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Supermooi is je kaartje, heel erg mooi ingekleurd, de papiertjes zijn prachtig en ik vind de ster en het hart er heel mooi bij..liefs van Ans

Ans Gilbert zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
jolanda zei

ziet er heel mooi uit

Marian zei

Prachtig je kaart.
Ook heb ik soms moeite om wat te beantwoorden bij je.
De ene kaar lukt het gelijk en soms niet. Maar weet wel dat ik bij je kijk hoor!
Laatste weken niet zo trouwt geweest omdat ik gewoon voor mijn doen erg druk ben.
Groetjes

GerJanne zei

Hoi Martine,
hij is weer helemaal leuk! Die strookjes zijn een leuke achtergrond!
GerJanne

Enny zei

Een heel schattige kaart !! Groetjes Enny

angeleef zei

Wat een leukerdje! Daar zou ik mij echt niet meer aan kunnen zetten, zo kaartjes maken als nachtwerk. Knap dat jij daar nog genoeg motivatie voor hebt! Is dit nu het verse kaartje of het kaartje dat je nog niet hebt laten zien? ;) Het is in ieder geval heel leuk en fris en ideaal om je restjes papier mee te verwerken!!
Groetjes
**Evi**

Unknown zei

Erg leuk Martina.
Goede manier om van restjes af te komen
Groetjes Sandra.

mariska zei

Aaaah wat een leukerd zeg!
Heel mooi gemaakt Martina.

Liefs mariska

Margo zei

Hoi Martina,
wat een superleuke kaart !
Tof gedaan met al die restjes !
Liefs
Margo

Erna Logtenberg zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Lieve groetjes, Erna