zondag 22 september 2013

Stampfairy : Lenny Bubbles

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een verse Stampfairy kaart die ik gisteren beloofde....
Het werd een snel kaartje (toch weer tijd te kort....), bestellingen die staan te wachten, het zal voor morgen zijn vrees ik.
Gelukkig een 'snel' bezoekje aan de hobbybeurs in Mechelen, kon er nog net tussen. Dankzij een vrijkaartje van Crealies (dank je wel !), kon ik die beurs toch niet aan mijn neus laten voorbij gaan ? Heb dan Annelies in het echt gezien, wat een gedreven, sympathieke dame ! Leuk !
De laatste foto is mijn buit. Niet veel, maar de portemonnee leeg....
Maar, vandaag kunnen jullie genieten van mijn favorietje : Lenny Bubbles.
Dit modelletje vond ik onderweg op het internet, vond het wel erg leuk en paste het een beetje aan.
Hieronder het resultaat.

Papier : Restjes strookjes
Sentiment : Joy
Letters : My Favorite Things
Digi : Stampfairy, Lenny Bubbles ingekleurd met copics, afgewerkt met glossy 3D

Wil je nog meer van dit leuks ? Klik dan even door naar hun site en blog, Stampfairy.
Ik wens iedereen een heel fijne zondag toe.
Hopelijk kan iedereen nu wat vlotter op mijn blog, heb er nu weer een heleboel afgegooid, sorry voor de last hoor !
Groetjes, Martina
x

 

24 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterende kaart heb je gemaakt en mooie spullen heb je gekocht op de beurs.Groetjes Joke

Louise zei

Leuk model kaartje Martina.
Wat een mooie spulletjes heb je gekocht, veel plezier ervan.


gr.LOuise

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat is dit weer een enig kaartje. Echt ontzettend mooi. Is dit snel voor jou?? Zit nog best veel tijd in zo te zien. Wat een buit. Ik zie alleen dingen die ik ook zou kopen, hahaha. Het is dat ik maar met 1 merk werk! Scheelt toch in mijn beurs!

Els zei

Een heel leuk en schattig kaartje en wat leuk dat je naar de beurs bent geweest.
En hoezo niet veel? Jeetje best wel veel hoor en leuke spulletjes ook.
Ben benieuwd (nieuwsgierig lol) wat je met de stempels met dat rode stickertje (linksonder) gaat maken.
Fijne zondag en groetjes, Els

femke zei

heey martina,

een mooi kaartje heb je gemaakt!!!
gave spulletjes ook.

groetjes femke

Je@net zei

Geweldig, Martina, wat een ontzettend leuke kaart is dit geworden!
En veel plezier met je nieuwe spulletjes (maar dat gaat vast wel lukken :o)

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie spulletjes zie ik daar liggen zeg! Gaaf! Ik geloof best dat je beurs leeg is daarna. Mooi laartje heb je gemaakt, gaaf zoals de cirkel is uit gesneden met het randje erom. Fijne zondag, groetjes Ingrid

Malika zei

Leuk kaartje en zo snoezig dat beertje

malika

Deborah zei

Wat een prachtige spullen heb je aangeschaft! En mooie kaart heb je gemaakt!
Liefs, Deborah

Marfien zei

leuk kaartje, mooi model, en op de laatste foto zie ik veel spullen die ook door mijn handen zijn gegaan maar ik moest kiezen, haha
Maar kan nu wel aan de Sint laten zien wat ik nog wil
groetjes, Marfien

Hanny zei

Wat een fantastische leuke kaart weer Martine, zo vrolijk ook.
Wat heb je lekker veel gekocht, mooie mallen. ik ben alweer nieuwsgierig wat voor moois jij er mee gaat maken.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

nicolet zei

Een schitterend kaartje! EN veel plezier met je nieuwe aankopen. Zullen vast weer prachtige kaartjes uit voortvloeien.
Groetjes Nicolet

Wilma zei

Wat een HEERLIJK "Bubble"-kaartje is dit Martina met knopen als bubbels ☺☺☺.
Liefs Wilma

Renate zei

Je kaaertje is weer erg leuk geworden.
Je hebt toch nog een behoorlijk hobby assortimentje bij elkaar geshopt op de beurs.

-xies- Renate.

Ellen zei

Geweldig kaartje en geweldige buit! Daar kun je weer heel veel moois mee gaan maken.
Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Ha Martina,
wat een lief kaartje heb je gemaakt in mooie kleuren.
En je aankopen zijn niet mis zeg!
Dat wordt weer avonden knutselen voor je het allemaal gebruikt hebt. Heerlijk!!
GerJanne

Anita Meijer zei

Je kaartje is weer prachtig Martina, ook al heb je het supersnel gemaakt zoals je zelf zegt. En wauw wat een mooie aankopen heb je gedaan zeg, top.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Prachtige buit, superleuk kaartje, zó mooi ingekleurd..liefs van Ans

Marian zei

Prachtig je kaart. En wat een leuke spullen.
Groetjes

Marian zei

Prachtig je kaart. En wat een leuke spullen.
Groetjes

Nancy zei

Hey Martina,

Alweer zo'n geweldig leuke kaart... Lenny is gewoon super hé!

En wat een buit... Door de werken bij ons mama ben ik ook deze keer weer niet op de beurs geraakt... Jouw buit is alweer top! Ik zie Bo Bunny, Memory Box en nog meer favorietjes... Ik zou mijn portemonnee de volgende keer gewoon met je kunnen mee geven...

Liefs,
Nancy

Anneke zei

Dit is inderdaad een leuk modelletje :) leuke kaart! Je hebt erg leuke stansjes gekocht, veel plezier ermee! Dat worden weer leuke kaartjes :)
Groetjes Anneke

Marjan zei

Gaaf kaartje! Leuk model is het zeker ook. En je hebt leuke spullen gescoord op de beurs, veel plezier ermee.

Nelleke zei

Ik vind dat wel wat hebben dat eenvoudige. Deze is ook erg leuk zo met die letters, restjes papier en afdrukje. Leuke dingen gekocht...Ik zie mijn favoriete vlinder... groetjes, Nelleke