dinsdag 22 januari 2019

DT 'In 't Woefke : Wintersporten, deel 3

Goeiemorgen iedereen,
jawel, vandaag weer wintersport op het menu ! De laatste in de reeks. Daar gebruikte ik deze lieve ijsberen van My Favorite Things voor. Wat zijn het toch weer schatjes ! Heb ze ook al een tijdje in mijn bezit, maar gebruikte ze nog nooit ! Gelukkig is daar dan de uitdaging van Inge, die kaartjes vraagt met wintersport.
Had vorige keer nog wat achtergrondjes gemaakt met de Shimmer Paste, dus mocht deze niet onaangeroerd blijven. Daarom gebruikte ik hem voor de eerste kaart. Het lijkt net sneeuw...

Achtergrond : Shimmer Paste Frosty Sparkles
Wolken : Memory Box
Ijsberen : My Favorite Things, gekleurd met ZIG
Bomen : My Favorite Things, gekleurd met ZIG
Bergen : Lawn Fawn




Achtergrond : Gillterpapier uit voorraad
Beren : My Favorite Things, gekleurd met ZIG
Sentiment : My Favorite Things
Kadertjes : My Favorite Things


Zin gekregen om zelf aan de slag te gaan om winterkaartjes te maken ? Dat kan ! Veel, heel veel materiaal vind je uiteraard bij Inge in Deurne. Breng de winkel een bezoekje, kan je de kaartjes bekijken en ineens je spullen aanschaffen die je nodig hebt.


Ik wens je alvast een hele fijne dag toe en zie je morgen graag voor een nieuwe kaart. Tot dan !
Groetjes, Martina
x


13 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

dat zijn 2 geweldige wintersportkaarten geworden!!! Zo lief die beertjes.

groetjes Femke

Je@net zei

Erg leuke winterse kaarten, Martina!

Irene zei

2017 heb ik deze leukerds vaak van inkt voorzien en jouw kaartjes er mee en die gave achtergrond zijn super leuk Martina..Hier staan de eerste fanatiekelingen al weer op de schaats!
XxIrene

Els zei

Wat een super gaaf winters kaartje met al die leuke sneeuwvlokjes en de schattige ijsberen op de schaats.
Groetjes, Els

Annemarie en Merit zei

geweldig zijn deze kaartjes, gebruik ze ook veel te weinig...
super die leuke achtergrond.

Liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Wat zijn die ijsberen toch geweldig! Hele leuke winterse kaartjes!
Hier nu nog geen sneeuw gelukkig, maar schaatsen kan vast al wel ergens.
Groetjes
Jantine

Rimmie zei

Helemaal leuk deze winterse ijsbeer-kaarten!

Groetjes

Rimmie

Marijke zei

Wat een leuke kaarten en die ijsbeertjes zijn wel erg leuk! Mooie achtergrond ook! Past goed nu met de sneeuw buiten! Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Heel gaaf zijn de kaartjes! Ik ga toch eens kijken of ik niet... nee eigenlijk heb ik nog zoveel stempels liggen doe ik niet gebruikt heb. De verleiding is vaak groot....

Mariken zei

Superleuke kaartjes! En ja hoor, er ligt hier sneeuw, passender kan het dus niet!
Fijne avond!

Angelique zei

Wat een geweldige kaartjes met de ijsberen, ze zijn zo leuk. Mooie achtergronden maakte je.
lieve groetjes Angelique

Enny zei

Heel mooie kaartjes, die glitterpaste is super, en zo'n leuke beren ! Groetjes, Enny

Alina zei

heel erg mooi, Martina!